De biologische klok is, het dag en nachtritme en dat je rond bepaalde tijden honger krijgt en moe word enzo.. En die kun je stimuleren om dus ook als je vrij bent optijd eruit te gaan. Heb je wel eens dat je vrij bent en wilt uitslapen maar toch optijd wakker word? Dat komt door je biologische klok dat is jou lijf gewent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is gewoon reclame prietpraat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan waar het op staat denk ik.
Je biologische klok is het ritme van slapen en wakker zijn.
Als je een goed ritme hebt, ben je over wakker en slaap je 's nachts.
Door omstandigheden zoals bijvoorbeeld 's nachts werken, stress, slaapproblemen en feestjes verleg je je ritme, waardoor je 's nachts minder of slecht slaapt en overdag dus minder kan verdragen. Dit verschilt natuurlijk per persoon. Maar ik geloof niet dat iets de biologische klok stimuleert. De 3 r'en zorgen daar wel voor.
Rust, reinheid en regelmaat zijn de basis voor een goed ritme!