ik heb een paar druppels demi water in me oor gehad wat gebeurd er nu met me want ik heb gehoord dat je zelfs dood kan gaan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bang bent dat het zo giftig is of zulke slechte effecten heeft, waarom bel je dan de huisarts niet voor advies? Stel dat het wèl schadelijk zou zijn geweest, dan had je tenminste geweten wat je had moeten doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als die druppels een paar m³ groot en het liefst nog bevroren zijn, dan zijn een paar druppels op je oor wel degelijk levensgevaarlijk....

Antwoorden (6)

Het kan nog best erg lang duren voor je dood gaat; demi water lijkt me volstrekt ongevaarlijk in je oor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou maak je geen zorgen. Demiwater is gedemineraliseerd water wat eigenlijk heel schoon is het wordt oa. gebruikt om accu's bij te vullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat niet betekent dat je accuvloeistof kunt gebruiken om je oren uit te spuiten.. ;)
Demi water is gewoon superschoon water,waar kalk,chloride en mineralen zijn uitgefilterd,dus je hoeft je geen zorgen te maken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht zit je oor een beetje dicht door het water, maar dat los je op door even met je hoofd te schudden.
Meer zal er niet gebeuren, dit is ongevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Demi water kan alleen gevaarlijk zijn als je het in grote hoeveelheden drinkt. Omdat het gedemineraliseerd water is, kunnen de mineralen uit je lichaam getrokken worden.
Maar een beetje in je oor doet helemaal niets.
Zelfs met drinken valt wel mee, alleen als je dit lange tijd zou doen is het echt schadelijk.
13 jaar geleden
Ik heb een tip voor je: geloof niet alles wat je hoort, demiwater is volstrekt onschadelijk voor je oor.