Dat is geheel persoonsafhankelijk.

Dat wil zeggen dat je daar geen algemeen antwoord op kan geven.

Volgens de voorstanders wordt je er rustig (mentaal) en leniger (fysiek) van.
En dat kun je overal op het internet vinden.
Kijk maar in de bron, rijen en rijen met voordelen.

Ik werd er alleen maar sjacherijnig van.

Toegevoegd na 24 seconden:
http://www.abc-van-yoga.nl/algemene-informatie/voordelen-yoga.asp
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Indien goed uitgevoerd heeft yoga zowel fysiek als mentaal een zeer rustgevende werking.
Ook wordt het lichaam soepeler bij regelmatige yoga-beoefening.
Gespannen spieren komen los, en stress verdwijnt uit het hoofd, al is het maar omdat je je intensief op je houding focust.