Last van slijm in men keel.

Ik heb sinds vanmiddag 12.00 last van slijm in men keel. Ik at een eitje en toen kwam het. Ik moest bijna overgeven. En nu zit er al de hele dag dik slijm in men keel. Als ik water drink zit het erna 1 minuutje weer. Wie kan me helpen of iemand advies=

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Hoest een paar keer diep. Zuig op een keelpastille en drink veel (liefst water, geen melk) dan gaat het vanzelf over. Kan lang duren. Als je het heel vervelend gaat vinden kun je bij de apotheek ook een slijmoplossend hoestdrankje halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de Lidl (goedkoper) en de drogist kun je (namaak) fluimucil bruistabletten kopen. Ben je er zo vanaf. De werkzame stof is acetylcysteine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naar de huisarts ;-)
PS. het is slijm in MIJN keel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste xxxcvh, als JIJ er ook last van hebt, gebruik je toch hetzelfde!