Wat te doen als je net zo oud bent als je vader is geworden ??

nog even en dan heb ik de leeftijd,op de dag af , zo oud als mijn vader is geworden wat is een mooie/goede manier om die dag door te komen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kennelijk een moeilijke dag voor je, kan ik me ook goed voorstellen!
Ik wens je een hele mooie, memorabele dag toe!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sterkte en alvast en ik wens je nog vele mooie jaren

Het beste antwoord

door te doen wat je je nog kunt doen ,en proberen van alle kleine dingen te genieten,zoal mussen op een terrasje de ondergaande zon bekijken,en nog veel meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Als je een goede band met je familie hebt, zou ik met z'n allen uit eten gaan. Naar een gezellig, warm en lekker restaurant waar iedereen zich gemakkelijk voelt. Dan krijg je hoop ik een gezellig avond met een niet te zware sfeer misschien. Overdag zou ik een mooie bos/ strand of duinwandeling aanraden, alleen of met familie/ vriend (den). Sterkte en een mooie dag toegewenst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die dag extra stilstaan en je vader leuk herdenken.
Nodig je naaste familie uit om mee te komen herdenken.

Maak er verder gewoon iets leuks van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een verschrikkelijk goede fles wijn kopen en die soldaat maken terwijl je gedachte bij hem zijn, en het leven wat er voor jou nog te wachten staat toejuichen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het blijven altijd rare dagen, dit soort mijlpalen.

Als het voor jou een significante dag is en je wil er wat mee, nodigt deze dag uit tot 'diepe gedachten'. Wat zou je vader nog zeker hebben willen doen als hij de tijd gehad had? Wat wil jij nog zeker doen met de tijd die jou nog gegeven is? Welke mooie herinneringen delen jullie samen?

En praat ook eens met je familie over in hoeverre jij op hem lijkt, wat hij belangrijk vond, waar hij trots op geweest zou zijn, welke mooie herinneringen zij aan hem hebben.
Vaak zie je dat je wel een gemeenschappelijk 'leed' hebt, maar dat die herinneringen heel anders zijn. Door er met je familie over te praten leer je hele andere kanten van je vader kennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een mooi idee!
Weet niet of je nog familie hebt (broers, zussen, je moeder) om het met elkaar te gedenken. Laat het iets warms worden, iets gezelligs. Met herinneringen ophalen of fotoalbums kijken. En bloemen leggen bij zijn graf/herdenkingsplek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze dag komt voor mij eind mei 2011.

Omdat ik geen familie heb, die dat mee zou kunnen of willen beleven, ga ik naar zijn graf met een fles oude Bols. Ik schenk zijn glaasje vol (dat glas staat al 35 jaar in mijn kast) en drink op ons beider gezondheid.

Waarschijnlijk moeten we daar samen om lachen. Dat deden we vroeger ook altijd.
Ivana
13 jaar geleden
1. Je lichaam de hele dag goed voelen.
2. waarnemen wat je doet en wat er gebeurd.
3. niet bezig zijn met de toekomst of geschiedenis.
4. genieten van je bestaan.

voor mij werd dit erg ontspannend en laat ik simpel alles los.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allereerst zou ik naar zijn graf gaan en je gevoel los laten, ik bedoel wat je op dat moment voelt, misschien voel je helemaal niks, dat kan ook.

Een extra mooie dag van maken met als herinnering hoe je vader was voor jou. Doe iets wat je graag doet(of misschien wat je vader graag deed) zodat je dat met vrienden nu kan delen.

Fijne dag toegewenst!