wat te doen tegen de honger? zonder eten

ik vroeg me af zijn er ook manieren om iets tegen de honger te doen als je geen tijd hebt om te eten of iets dergelijk?

Toegevoegd na 22 uur:
even voor de duidelijkheid, dit is een vraag die helemaal niets met mij persoonlijk te maken heeft.
dit vroeg ik gewoon uit nieuwsgierigheid:D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je honger hebt, moet je eten. Dat is wat je lichaam nodig heeft als je honger hebt.
Vergelijk het met als je nodig moet plassen. Geen tijd lijkt me onzin, geef je lichaam wat het nodig heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij weten niet wat honger is...we hebben trek, om het hongergevoel/trekgevoel te onderdrukken kun je het beste toegeven om juist iets kleins te eten, ander verval je in een gat, dat opgevuld wordt, door (als je thuis komt) de ijskast leeg te plunderen...

Antwoorden (21)

kauwgum werkt bij mij altijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
chocomel drinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
water drinken help meestal ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drink drie glazen water en je kunt een uurtje verder. Maar het beste is om juist wel iets (kleins) te eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem een soort yoghurt-drink
maar let op dat er niet veel vet of suiker in zit, sommige drinks bevatten zes suikerklontjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ff lekker peukie roken en je honger gevoel verdwijnt....... roken is ook de beste manier om af te vallen al doe ik het zelf niet......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sigaretje roken werkt bij mij ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
zie voorgaande ,ook - van mij,vanwege de gevaren van het roken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het gaat hier niet om de gevaren,maar om een oplossing tegen het hongergevoel.
En roken dempt het hongergevoel zeker wel
onzinminnetjes dus :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, niet heel gezond, maar werkt wel.
Honger ? of trek ?
Je kunt rustig langere tijd zonder eten. Tegen het honger gevoel kun je trainen het te negeren.
Wel blijven drinken dat is veel belangrijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem altijd een pakje kauwgom zonder suiker in je zak mee. Hoef je niet te denken aan hoeveel lekkere croissantjes bestaan die je kunt halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan gaan joggen,zodra je honger krijgt. je kan je kamer uit mesten,of iets doen waardoor je niet aan eten kunt denken.of kauwgom gebruiken. moet je afvallen? zou niet wijs zijn om te hongeren, maar minder eten en meer bewegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zuigen op een kiezelsteen.
oud truukje uit het leger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga water koken en drink het warm op .
Van warm water krijg je een vol gevoel van .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet in elk geval `s morgens wat vroeger opstaan om te zorgen dat je goed ontbijt!
bruine boterhammen met pindakaas bijv. zorgen ervoor dat het langer duurt voor je honger krijgt. Probeer maar eens uit. Neem je 2 witte boterhammen met hagelslag, dan heb je al snel een hongergevoel omdat dit simpele koolhydraten zijn en weinig vezels.
Een kachel moet ook branden. Om zijn werk te kunnen doen moet die gevuld worden met brandstof. Een mens werkt net zo. Energie heb je nu eenmaal nodig.
Een groot glas water drinken vult je maag wel even, maar
je zou er beter een appel bij kunnen eten of een hand nootjes. Dat kan altijd tussendoor!

Toegevoegd na 6 minuten:
Zonderte eten kan je nog het best een melkproduct als yoghurt drinken of gewoon melk/karnemelk. Vloeistof vult je maag ook en melkproducten geven je tenminste nog waardevolle mineralen/eiwit/energie en vitamine.
amc
13 jaar geleden
Bij sommige supermarkten zijn pakjes koek te koop, per 3 of 4 verpakt. Dat zijn granen koekjes. Stop die in je jaszak of tas en je hebt altijd iets bij de hand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Keelpastilles en koffie zijn funest voor je eetlust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eén of een paar glazen water drinken. Kijk echter uit dat je je lichaam niet op de spaarstand zet door maaltijden over te slaan. Beter is het om op een adequate manier aan honger toe te geven door lege calorieën te vermijden en dingen te eten die zodanig verzadigen dat je een aantal uren geen honger hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niets..na een poos trekt het weer weg..of je went eraan. Anders inderdaad een melkproduct drinken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie hier een aantal antwoorden: roken is goed tegen de honger en er wordt gezegd dat dat slecht voor je is.

Helemaal mee eens! maar is niet eten wel goed voor je? Neen.

Als jou lichaam zegt dat hij honger heeft zegt hij dat niet voor niets, luister naar je lichaam.

Zolang je maar een minimum van 1500 kilocalorieën per dag binnen krijgt. dit zou je kunnen doen door vooraf (als je bv aan een reis begint) wat meer te eten dan normaal zodat je in iedergeval de komende paar uur geen trek meer hebt.

wat ook een goede oplossing is druivensuiker. bijvoorbeeld dextro energy, dit word onmiddelijk omgezet in energie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
honger gaat pas weg als je eet.
als er een andere manier was om er van af te komen was het geen honger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha...waar+
Kauwgom eten juist niet! Het stimuleert je maag, maar die krijgt vervolgens niets. Gevolg: nog meer honger.

Wat echt helpt is Molkosan: Doordat het veel koolhydraten bevat, eet je de rest van de dag 200 tot 275 kcal minder en het geeft je sneller het gevoel dat je ‘vol’ zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even iets anders, bv een kopje bouillon of iets kleins te knabbelen stelt het hongergevoel even uit. Geldt hetzelfde voor andere kortstondige oplossingen. Trek hebben is een signaal van het lichaam dus waarom zou je het negeren.