wat is nou een site waar goeie tips op staan om af te vallen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wou zeggen proana.nl maar zie dat die eindelijk uit de lucht is :-)

Het beste antwoord

Op GV kom je genoeg goeie tips tegen. Bijvoorbeeld om eerst na te gaan hoe je op gewicht moet blijven alvorens af te vallen is bijvoorbeeld mijn standaardreactie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wil ook een paar kilo kwijt
ben 1,90m en 40j en weg al jaren rond de 105kg
das redelijk stabiel maar wil er toch 15kg er af hebben

Andere antwoorden (2)

www.kilootjeminder.be
-Je krijgt er elke dag een aanmoedigende tip per mail
-Je kunt een dagboek bijhouden over je gewicht, beweging, voeding
-aan de hand van dit dagboek kun je allerlei grafiekjes bekijken
-er staan leuke receptjes op
-je krijgt maandelijks een verslagje van je vorderingen
en nog veel meer....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afvallen doe je op maar 1 manier : Sporten + diëten. Je moet je calorieën verbranden door te sporten en diëten om voldoende maar niet te veel calorieën op te nemen. Beste manier om af te vallen via sporten is joggen. Het helpt je conditie beter te worden, botten te versterken, gezond te blijven. Joggen doe je met een bepaald tempo waarbij men niet buiten adem mag komen. Diëten doe je vb 5 dagen gezond eten en 2 dagen mag je dan iets extra's eten om je te belonen. Als je extreem dieet begint dan ontstaat vaak een jojo effect. Dan dieet je een maand en je verliest dan effectief een paar kilo's maar dan ben je dat beu en dan begin je weer enorm veel te eten met het resultaat dat je meer bent bijgekomen. Dit is een gekend fenomeen waardoor mensen enorm in massa toenemen.

Veel moed !!!