Wat doe jij tóch, ook al mag het niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

verkapte belasting betalen voor snelheidsovertreding... Toegevoegd op 05-06-2009 19:43:06 hondenpoep laten liggen in de berm

Ik merk dat als ik te voet ben, dat ik heel vaak een rood licht negeer. En uiteraard krijg ik steevast commentaar door diegene waarmee ik daar loop. En terecht ;)

verboden plantjes telen voor eigen gebruik ; p

's Avonds, als er bijna niemand meer loopt, door de voetgangerszone in het centrum van Hilversum fietsen.

Een aantal dingen op mijn fiets; door rood rijden wanneer ik zie dat het kan; zonder licht fietsen (moet nog steeds gerepareerd worden); over stoepen en door voetgangersgebieden rijden. Als ik het zo terug lees lijkt het zwaar asociaal, ik overzie echter altijd de situatie en sjees niet over stoepen al zigzaggend tussen kinderwagens en mensen door ^^ Er zijn vast nog wel meer dingen die ik doe en niet mogen, als ik eenmaal van mijn fiets ben afgestapt. Maar ik kan er zo 1 2 3 niet opkomen.

25 meter tegen het verkeer in fietsen omdat ik anders 500 meter om moet fietsen om bij mij thuis te komen (een blokje om). Over de stoep fietsen heb ik van geleerd, toevallig zag ik het politiehesje wel door de struiken en konden een studiegenoot en ik op tijd afstappen!

Zoals iedereen loop ik ook wel 's door rood licht!

Barplassen.

Ha, die VDPGK; De maximum snelheid negeren.

Op de stoep fietsen als het me echt te ver om is om over de weg te gaan (binnendoorpaadjes enzo). Nou, dat was het wel zo'n beetje - ben nogal een braaf mutsje vrees ik. Ik doe wél een hele hoop dingen die ik eigenlijk níet zou moeten doen omdat ze niet zo verstandig zijn of niet zo gezond of niet zo slim....maar echt verbóden...?..ik zit echt diep na te denken hier maar er schiet me niks te binnen. Oh ja, ik weet er één : dooie huisdieren begraven in het bos. Volgens mij mag dat ook niet.

's Nachts door het rode stoplicht rijden (alleen als het kan natuurlijk). Slechte gewoonte, maar ach ja, wie heeft die niet?

Ik kan het niet laten om op het belletje te duwen in de lift. En mijn kinderen hebben het virus overgenomen, dus we gaan tegenwoordig een voor een;)

- De maximumsnelheid aanpassen aan mijn eigen subjectieve versie. - Oversteken op een punt dat het niet mag om zo dik 600 meter omfietsen te besparen - Fietsen zonder licht (alleen als er auto's aankomen doe ik het even aan) (- tijdens studietijd: zwartrijden... Een treinkaartje kopen zonder datum maar wel een pinbewijs hebben om te laten zien dat je hem die dag gekocht hebt voor het geval dat je per ongeluk toch controle krijgt en hetzelfde kaartje een week later weer gebruiken, maar dan met een stempel. Ging trouwens een keertje fout... mannelijke conducteurts geloofden me wel op mijn blauwe ogen, maar die ene vrouwelijke conductrice die ik ooit had... Oei, wat had ik het warm) Tja, dat was het wel zo'n beetje.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100