Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben volgspotter in het theater en opeens krijg ik 2 flikken steken in/bij mijn hart! Ik weet niet wat het is of wat het betekent..

/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
850

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Had ik ook! Mijn moeder zegt dat het niks ergs is. Het is waarschijnlijk het spierweefsel wat even niet goed zit is helemaal niet erg. Mocht je hier last van blijven houden neem dan contact op met je huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb er soms ook last van, altijd tijdens het inademen, het bleek bij mij het spiertje of de ribben te zijn, niets ernstigs.

Als je het niet zeker weet ga dan naar je huisarts.

Toegevoegd na 35 seconden:
Maar GA WEL NAAR DE DOKTER!

Toegevoegd na 1 minuut:
Vanaf hier weten wij niet of het een spiertje is, want stel dat het toch je hart is, en je denkt dat het een spiertje is, dan ben je er misschien niet meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stekende pijn in je hartstreek komt zelden van het hart zelf. De pijn bij een hartprobleem (infarct) wordt bijna altijd omschreven als een drukkende pijn (alsof er een vrachtwagen op je borst staat).

Maar...bij twijfel of ongerustheid even naar je huisarts.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik denk ook dat het van je spieren komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mischien een raar antwoord, maar het kan een stroomschok zijn geweest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding