Ik ben volgspotter in het theater en opeens krijg ik 2 flikken steken in/bij mijn hart! Ik weet niet wat het is of wat het betekent..

/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Had ik ook! Mijn moeder zegt dat het niks ergs is. Het is waarschijnlijk het spierweefsel wat even niet goed zit is helemaal niet erg. Mocht je hier last van blijven houden neem dan contact op met je huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb er soms ook last van, altijd tijdens het inademen, het bleek bij mij het spiertje of de ribben te zijn, niets ernstigs.

Als je het niet zeker weet ga dan naar je huisarts.

Toegevoegd na 35 seconden:
Maar GA WEL NAAR DE DOKTER!

Toegevoegd na 1 minuut:
Vanaf hier weten wij niet of het een spiertje is, want stel dat het toch je hart is, en je denkt dat het een spiertje is, dan ben je er misschien niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stekende pijn in je hartstreek komt zelden van het hart zelf. De pijn bij een hartprobleem (infarct) wordt bijna altijd omschreven als een drukkende pijn (alsof er een vrachtwagen op je borst staat).

Maar...bij twijfel of ongerustheid even naar je huisarts.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik denk ook dat het van je spieren komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mischien een raar antwoord, maar het kan een stroomschok zijn geweest.