mijn vriend heeft 2 jaar terug ziekte van pfeiffer gehad dat was over maar hij bleef moe en heeft veel last van zijn zij wat kan het zijn?

het is zijn rechter zij en er komt steeds niets uit de bloedonderzoeken. hij is erg futloos en uit zijn werk slaapt hij en dan is het even eten en dan weer slapen ik weet niet wat ik hiermee moet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat hij dus niet beter is... En dat pfeiffer nog niet helemaal voorbij is...

Ga eens naar een antroposofische arts, zo´n arts kijkt heel anders naar de ziekte, veel meer als geheel, dat zou wel eens meer licht kunnen laten schijnen op het contnu moe zijn...

Hopelijk vinden ze het snel, want het is niet fijn om niet goed te kunnen, als je jong bent...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De symptomen van de ziekte van Pfeiffer kunnen nog jaren duren. Dat verschilt per mens. Ik heb even in diverse discussiefora gelezen en kom tot die conclusie. Het is goed dat je naar de huisarts blijft gaan om het in de gaten te houden.

Ik denk dat het ook goed is om met lotgenoten te praten via discussiefora. Daar zijn er verschillende van. Waarschijnlijk hebben zij daar veel betere tips dan wij. De meesten zijn hier zo actief dat ze nauwelijks slapen ;o) Als iik voor mijzelf spreek kan ik alleen op mijn medische kennis staven, niet uit praktijkervaring.

Het antwoord van Xinix is misschien niet zo heel slecht idee als je hier open voor staat. Toch zou ik zelf ook altijd naar een gewone huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat het een chronische vermoeidheid is .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb dit ook gehad.
nu 6 jaar later voel ik mij beter.
het blijgt jaren in je systeem, en moet er echt uit teren. misschien is het niet voldoende om te verschijnen in een bloedonderzoek, maar de nasleep is gewoon lang.
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens een mesoloog Dat is een arts die niet alleen naar de vermoeid heid kijkt Maar het combineerd met alle andere factoren .... Ik ben niet zo handig met de pc Maar kijken op het wword op de pc en je vind er wat van