Ja neusspray.. Of je neemt een hele warme douche.. Zorgen dat er dus hete stoom is.. Je kunt ook met je hoofd gewikkeld in een theedoek boven kokend water hangen..

Maaaaaaaaaaar.. wat ook helpt is pittig eten. Probeer maar eens een zak wasabi nootjes te eten.. wedden dat jij weer door je neus kan ademen dan ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Door een goede neusspray te gebruiken enkele malen per dag.
En af en toe je neus ophalen of snuiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt van die spray's maar voor 's nachts helpt echt geweldig: ui doorsnijden en op schoteltje naast je bed zetten!!!
amigo
13 jaar geleden
Tissues van klineex. Met Menthol en een verzorgende balsem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste werkt een neusspray met als bestanddeel xylometazoline.
Neem dit niet te vaak, maar alleen als je echt last hebt, het kan namelijk gemakkelijk chronische neusverkoudheid veroorzaken als je het langer dan een paar dagen gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
dikke plus voor de waarschuwing!
is mij overkomen, heb maanden dichtgezeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Terechte waarschuwing! +
Pak een washandje,en doe dit vol met een klein gesneden ui.
Bind deze voorzichtig om je keel.
Morgenvroeg kun je weer een stuk beter ademen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beter om je neus op te halen dan te snuiten..
Met snuiten bestaat de kans dat je het snot je holtes inblaast met als gevolg bijholte of voorhoofdsholte ontsteking.. Door te stomen en neusspray (zoutoplossing) maak je het ophalen makkelijker.. Fris is het niet maar wel het beste.. Beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Otrivin Duo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Neusspray
-Mentol 'sniff' spul van etos(weet de naam niet precies, maar het is een buisje waar je aan moet snuiven en dan gaat je neus meer open.
-Een half kopje water vullen en daar 2 theelepeltjes zout doorroeren, nu wat zoutwater op het lepeltje en daaraan snuiven(self made neusspray eigenlijk, maar werkt beter dan neusspray moet ik zeggen)
-Veel zoute dingen drinken(bouillon enzo)
-Zet een pan kokend water neer en ga er een tijdje met je gezicht boven hangen, doe hierbij een handdoek over je achterhoofd, het snot zal allemaal smerig wegdruipen, maar het helpt wel.
-Eet genoeg vitamines
-Drink genoeg, vooral in combinatie met vitamine c, dat droogt nl uit.