Nee, ik heb geen tatoeage en zal dit waarschijnlijk ook nooit laten zetten.

Als ik ooit iets zou laten zetten, zou ik het op een plaats doen die niet zo snel zichbaar is, niet op me armen of in me nek of iets dergelijks.

Dan zal het waarschijnlijk ook iets persoonlijks zijn zoals de naam van me ouders, kinderen (mocht het er van komen) of een gedenkwaardige datum ofzo.

Niet zomaar een tijger op me schouderblad of een tribal op me bovenarm dus..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee.... ik heb geen tatoeage en het stelt niets voor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dat niet, ik vind het niet mooi en kan ook de schoonheid er niet van inzien... En ik heb wat tegen het onomkeerbare en dat je niet kunt veranderen... Als ik Karin op mijn arm laat zetten, dan staat dat daar... Als dat een bewijs van trouw moet zijn? Ik snap de reden en boodschap niet, ik zie niet dat het iets toevoegt aan mij...
Iedereen mag dat voor zichzelf bepalen, maar ik heb nog nooit een tattoo gezien waarvan ik dacht dat is nou mooi...
Maar smaken verschillen dus wie het wil moet het zeker niet laten... Ieder zijn meug...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen enkele en er zal er ook nooit een komen.
Als ik die jongelui trots zie pronken met hun tattoo's op hun strakke lichaam probeer ik me steeds een voorstelling te maken hoe ze er uit zien als ze 60+ zijn (zoals ik)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook al ben ik misschien op een dag 60 heb ik nog steeds mijn kinderen bij me.
Nee, ik vind een tatoeage mooi staan. Ik ben ook niet echt een persoon voor een tatoeage en daarnaast lijkt me zo'n pen op je lichaam niet echt fijn. Al met al genoeg redenen om geen tatoe te hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik heb een tattoo op mijn arm en het is een Chinese draak.... Heb hem laten zetten om boze geesten te verjagen(symbolisch). Je kunt hem zien op mijn avatar.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik heb een tatoeage op de pols van mijn linkerhand. Ik was 6 jaar oud en ontdekte Oost Indische inkt en een kroontjespen en dat je daar puntjes in je huid mee kon zetten die blijvend zijn.

Toegevoegd op 04-06-2009 17:31:10
En het bewijs...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha geweldig :)
Met het verhaal erachter had ik dit liever dan welke tatoo ook op mijn arm staan. Ik lach echt hardop. Wees trouwens blij dat je in die tijd niet fan was van een of andere tv figuur, anders had je nu rondgelopen met swiebertje op je arm :p
+1
Een tatoeage is heel persoonlijk, de een vind het fantastisch en een ander vind het maar niks.
Het is toch een soort kunst en is eeuwen oud.
En ja, ik heb een tatoeage (een kleintje maar) en hij zit er op mijn linker schouderblad.
Het is een zwaluw en het heeft voor mij een betekenis.
Mijn overleden man had er ook 1, toen ik bij hem kwam wilde ik er ook 1.
Zijn nickname was zwaluw.
Heb er geen spijt van, maar het is wel eenmalig!
En wat ook belangrijk is, niemand heeft er last van, want het valt onder de kleding.
Veel mensen ergeren zich aan personen die nogal "vol"
zitten met tattoo's.
Ik niet, vind het wel kunstig, maar niet voor me zelf.
En nog iets, wanneer je een tattoo hebt, ben je niet vanzelfsprekend een aso, zoals veel mensen denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had er 1 op mijn achterwerk een konijntje alleen de laatste keer dat ik keek was ie verdwenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was ie vast in zn holletje gekropen....
Een kleine bruine ster, onderaan mijn rug...
(met dank aan fokke & sukke).

Zelf heb ik er geen, maar denk er wel aan om er een te nemen. Japanse Kersebloesem met de datum dat ik ziek werd. Op de voorkant van mijn schouder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee en ik zou er nooit een nemen ook. Ik vind het oerlelijk, maar ieder zijn smaak natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb er 4.

2 vlinders op rechterschouderblad. staat voor heen gegeaane zieltjes, en staan voor mijn ongeboren kinderen.
op rechteronderbeen, meerdere sterren in een soort vuurwerk achtig uiterlijk, zijn 4 sterren voor mijn 4 miskramen.
in mijn onderrug staat de naam van mijn zoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er 2 al denk ik 25 jaar.
Laten zetten in mijn tijd bij het Korps Mariniers.

1 maal een zelfgetekende trompet (Ben trompettist)
1 maal een band om mijn arm. met een fantasiepatroon.

En wat een ander er van vindt boeit me niet. ik ben er blij mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er vier, een op mijn rechterarm, een kikker (voor de prins die ik ooit verwacht), op mijn linkerarm een alien (omdat ik geloof dat we niet de enige zijn in het heelal), op mijn onderrug een tribal (ik heb al zeven jaar, dus voordat de rage losbarstte) en op mijn rechterpols een armbandje met de naam van mijn zoon erin (gewoon in het NL dus geen chinese teken oid)