Ik begin in januarie aan een sociale vaardigheids training wat kan ik daar zoal verwachten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk een beperkt deel theorie en veel oefeningen: hoe laat je zien dat je luistert naar iemand? Hoe kan je zien dat iemand niet meer luistert? Wat te doen als iemand boos reageert op je? Hoe zelf eventuele boosheid of onvrede zo te uiten dat die ander je hóórt?
Je steekt er altijd iets van op.
Veel plezier alvast!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb dit zelf ook eens gedaan.
Mijn ervaring is dat het niet zoveel voorstelt en dat je dingen leert die je eigenlijk allang weet.
Zoals, dat je mensen moet aankijken als je met ze praat en vriendelijk moet knikken met je hoofd als je naar iemand luisterd.