ik hou van extreem, en jij?

ik hoe van extreme dingen, altijd wel iets dat vreselijk opvalt of gewoon uit een vliegtuig springen.
meest extreem ben ik met mijn nagels, dat kan niet gek genoeg. waar ben jij extreem in.

-EDIT-
idd mijn nagels op profiel foto zijn niet zo extreem. bedankt voor de mail :p

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Mijn haar wordt als behoorlijk extreem gezien, vind er eigenlijk zelf niet zoveel extreems aan :) Nu is het volledig paars, met hier en daar een knalroze lok, heb het ook al blauw gehad. Kortom, ik experimenteer graag. Hoewel veel mensen het als extreem zien krijg ik de hele dag door alleen maar leuke en positieve reacties, blijkbaar past het bij me.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

In mijn kritiek op Microsoft. Ik hen een hekel aan dat bedrijf tot in mijn botten.

Toegevoegd op 04-06-2009 00:56:27
hen=heb
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aha, mickey-mouse software +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga je toch lekker over op ubuntu of linux. Maar dan niet klagen dat de helft van je programmas niet meer werken
Ik ben me er niet van bewust ergens extreem in te zijn. Misschien extreem eigenwijs, principieel. Als ik iets echt niet wil, dan doe ik het niet, ongeacht de consequenties.

Over het algemeen ga ik voor evenwicht, waarbij ik probeer alle invalshoeken mee te nemen.

Extreme activiteiten zoals de Mount Everest beklimmen of Bungeejumpen daar zie ik tegenwoordig liever vanaf, daar ben ik wel in veranderd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger deed ik wel extreme dingen, zoals van rotsen afduiken (ca. 25 m. hoog), met de mountainbike met bijna 100 per uur van een berg afsjezen en thriathlon (vind ik ook extreem). Maar tegenwoordig heb ik een conditie als van een wijkagent. Het is dus over, maar kijk er wel graag naar als een ander het doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger deed ik veel extreme sporten: full-contact vechten, hydrospeed, canyoning. Daarnaast erg extreem perfect in mijn werk. Zonder zelf 100% te geven, doe je jezelf tekort.

Tegenwoordig vind ik het al extreem als ik in mijn stoeltje een flinke drempel moet nemen. Maar ook hier geldt: Zonder jezelf 100% te geven, doe je jezelf tekort.
Ik probeer nog steeds zoveel mogelijk zelf te doen. Hoe simpel het ook klinkt/lijkt, voor mij is het extreem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ook!

Motorcross, skiën, surfen, vroeger inline skate, bungeejump ook 1 keer gedaan.

Ik zou nog graag een keer een cursus parachutespringen doen, maar dat in zoo duur...

Verder zijn ook mijn gedachtegangen af en toe behoorlijk extreem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ook, maar ik zoek het niet persé op... Ik ga het niet uit de weg, maar als het er is, dan ga ik ermee om... Maar opzoeken voor de thrill doe ik niet...
Het opzoeken van de grens is borderline... Dat heb ik niet...
Maar ik ga graag over grenzen, vooral de mijne en vaak zoek ik de grens op van wat kan en wat niet kan...

En dat dan weer in alles, dus niet iets specifieks, zoals jij naar vraagt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat we alle die periode doorzwemmen : het extreme uitdagen(niet alleen fysisch!) ,de grenzen aftasten , zien tot waar we kunnen op alle gebied : sport, zakelijk, liefde, ideeën, cultuur. Met de leeftijd wordt men rustiger en zoekt men een zekere sereniteit .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In te hard rijden. Heb zo'n 450 euro aan boetes per maand. Vind ik zelf wel vrij extreem...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ELKE MAAND!?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, op een of andere manier wordt ik altijd gepakt. Dom... ik weet het.