In hoeverre beïnvloed technologie jou leven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Direct na 24 uur kun je er weer 20 stellen. Tjee.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ben ik ze waarschijnlijk alweer vergeten. Sorry.

Antwoorden (8)

Ik ben een mens in een digitale wereld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een onderdeel van mijn leven; we kunnen niet meer zonder.

Denk maar aan verwarming, water, eten uit de koelkast, goeie vraag, etc.

Techniek is daardoor tevens de achilleshiel van de huidige beschaving; geen energie, weg beschaving.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel sterk.

Ik heb contactlenzen en een bril. Ik heb veel vullingen en een paar kronen. Mijn amandelen zijn verwijderd. Ik ben aan een ooglid geopereerd.

Ik gebruik technologie om mijn huis te verwarmen, om het schoon te houden, en om nu nog licht te hebben.

Ik gebruik de producten van technologie (fiets, trein) om morgen naar mijn werk te gaan.

Enzovoort, enzovoort, enzovoort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Technologie bepaalt alles in mijn leven, maar dan ook alles... gezondheid, telefoon, computer, alles...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anders lag ik nu in bed (nu = 0:20u) , ik bedoel maar.
Met name internet beinvloedt mijn leven en mijn werk
enorm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'T zorgt voor extra verslavingen: vroeger TV, nu vooral 'internet' (verzamelwoord).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We kunnen tegenwoordig niet meer zonder.

Alles wordt geregeld via computers. Kijk alleen maar in een supermarkt. Zodra er een computer storing is kun je gelijk geen boodschappen meer doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jinx;

In zoverre dat het, net zoals bij de meeste mensen, diep is doorgedrongen in mijn dagelijkse leven. Maar ik probeer het wel als middel en niet als doel te blijven zien.