Ik heb een soort van littekens op mijn knie..

maar ik heb geen idee wat het is.. drie lange littekens (beetje onduidelijk) en op de andere knie heb ik dat ook. Verder heb ik, voor zover ik weet, geen ongelukken gehad waarbij ik mijn knieën heb bezeerd o.i.d..

Toegevoegd na 19 minuten:
Daarnaast heb ik ook een lange rode streep op mijn buik..
net gelezen dat dat met zwangerschap te maken heeft maar gaat dat gaat niet echt met mijn leeftijd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (2)

het kan ook striae zijn ..dat zijn onderhuidse scheuringen..

Toegevoegd na 12 minuten:
lees de volgende site wat je kan doen om t te verminderen...

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/13563-striae-verminderen-en-verwijderen.html

Toegevoegd na 1 uur:
dit komt niet alleen bij zwangere vrouwen voor, maar ook bij pubers..lees de volgende site maar eens ...
de foto die ik plaatsten is ook geen vrouw, of kijk op google.nl en druk striae in en dan afbeeldingen..dan zie je hoeveel mannen en kinderen het ook hebben

http://www.dokterdokter.nl/aandoening/1738/striae
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn mensen die dit soort littekens toeschrijven aan bezoekers uit de ruimte. Wellicht hebben ze bij jou gekeken hoe onze pootjes toch steeds zo'n knik naar achteren kunnen maken!