Vind jij M/V dat je sterk bent ?

en dan bedoel ik niet mentaal, maar fysiek. En waar baseer je dat op ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (10)

Nee, ik weet van mezelf dat ik niet zo sterk ben. Ik ben nou eenmaal niet zo stevig gebouwd en ik heb ook geen behoefte om aan krachttraining of bodybuilding of iets dergelijks te doen.

Wie niet sterk is, moet slim zijn. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat vind ik helemaal niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mijn pech-gevalletje was ik enorm sterk. 100 KG full-contact vechtsporter...

Na mijn pech-gevalletje ben ik al blij dat ik mijn dochter van 3 kan optillen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Marcel;

Enorm sterk; omdat het ontzettend veel kracht vraagt om dag in dag uit dat grote lijf met je mee te moeten sjouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mwha, sterk wil ik niet zeggen. Ik houd het op normaal. Ik heb wel een tenger postuur, maar ben een tijdje naar de sportschool geweest. Nu weer opgezegd vanwege het mooie weer (weer tijd om te wielrennen/mountainbiken;-))

Toegevoegd op 03-06-2009 20:09:37
Ooo, en gebaseerd op: Eerst met bankdrukken (gewoon gewichtheffen) kon ik alleen de stang (20 kg.) Nu til ik 10 kilo aan elke kant, dus 40 totaal. Is nog steeds niet bijzonder veel, maar normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik vind mezelf sterk. heel sterk... vooral fysiek... Dat baseer ik op wat anderen kunnen... Sterk zijn is relatief dus altijd ten opzicht van anderen... En dan sta ik mijn mannetje wel...

Ik was laatst nieuw op een sportschool en de eerste keer doen ze alles voor... De instellingen en zo... Ik en mijn partner waren daar voor het eerst om de apparaten te leren... Ik ben een heel succesvolle wielrenner geweest en heb de musculatuur nog en de kracht... En toen kwam de benchpress aan bod, ja dat ding om je benen te strekken... En de sportschoolhulp die zette me op dat ding en ik ging drukken... Ik had al gezien dat dat ding op het maximum stond en ik dacht dat gaat leuk worden... En ik had het echt zwaar maar ik drukte het maximale gewicht zo omhoog... De dame die me begeleidde, je had haar gezicht eens moeten zien, want het was haar vergissing... Ze vroeg me gaat het een beetje, en ik antwoordde dat het best zwaar was... En ze liep rood aan en moest even weg... Wat hebben we gelachen samen, mijn vriendin en ik...

Later die avond net voordat we daar weg gingen, toen sprak die dame mijn vriendin alleen aan en ze zei: Die man van U is echt wel beresterk, de eerste keer die bench maximaal uitdrukken met het hoogste gewicht, dat kan bijna niemand, zelfs niet na maanden trainen... We reden slap van het lachen naar huis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind mezelf zeker niet de sterkste...

Maar laat het er niet op aankomen, want ik weet wel die plaatsen om iemand zonder veel kracht uit te schakelen...

Toegevoegd op 03-06-2009 21:06:21
En dat baseer ik op al dat gene waar ik mee in contact ben gekomen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben wisselijk sterk Soms heel erg Soms ben ik echt een "sulletje"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mijn postuur/gewicht ben ik best sterk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee... Bij 't tillen van een 17" CRT krijg ik al last van mijn rug.