Omdat ik me in de douche verveel en het is anders zo kalm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank u!!
68 procent geeft aan het ontspannend te vinden, maar dat is niet de enige reden…. ook “Omdat niemand mij daar kan horen” en “Mijn stem klinkt beter door de echo van de badkamer” waren redenen om te zingen in de douche.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een douche ruimte klinkt akoestisch en galmt een beetje...
onder de douche staan de meeste goeie zangers een vrolijk nootje te zingen...
en het is vaak gezelliger...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je doucht ben je kalm en relaxed dan ga je vanzelf zingen. Ook als je gestrest ben help zingen goed en combi met een douche spoelen alle gedachten van je lichaam ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
om uiting te geven aan het gevoel van geluk en ontspanning die een warme douche bij hen teweegbrengen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Omdat de akoestiek in de badkamer vaak goed is en je ineens mooier blijkt te kunnen zingen dan in de huiskamer.
-Omdat je jezelf daar goed kunt horen.
-Omdat daar geen andere geluiden van bv. tv, radio of computer zijn.
-Omdat je daar meestal geen apparaat hebt staan waarmee je muziek kunt produceren dus moet je je eigen muziek maken.
-Omdat je daar lekker relaxed en ongestoord bezig bent.
13 jaar geleden
Omdat de huisgenoten er dan het minste last van hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je enkel onder de douche staat verveel je je gauw. Dus ga je zingen. Ook hoort niemand je (denk jij...) en is het ontspannend.