Hoe betrouwbaar ben jij?

Laat je wel eens iemand zitten, sta je altijd voor iedereen klaar? Ben je eerlijk, of niet te vertrouwen? Kan jij eerlijk je mening geven, ookal ga je daarmee in tegen de ander?

Hoe betrouwbaar ben jij... voor anderen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (12)

Ik ben zeer betrouwbaar in mijn onbetrouwbaarheid...

Ik laat nooit iemand zitten... Ik sta altijd voor iedereen klaar... Ik ben eerlijk... En te vertrouwen... Ik geef altijd eerlijk mijn mening... Ookal ga ik ertegen in...
Maar vooral ben ik betrouwbaar NAAR MEZELF...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben helaas niet betrouwbaar, ik geef niet genoeg om mensen en als ik ze kwijt wil, hoor je niets meer van me.

Gelukkig voelen mensen dit en houden ze die reservering.

Aan de andere kant kan ik heel intens zijn en volledig in iemand gaan zitten om te begrijpen wat ze beweegt. Dus op de korte termijn ben ik wel echt een prima vertrouwenspersoon. En haal daar dan ook uit wat ik aan liefde nodig heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben net zo betrouwbaar als de ander dat verdiend...

Maar hier hangt natuurlijk wel het spreekwoordelijke prijskaartje aan. Ik kan mijn mond dicht houden ten koste van alles. Maar laat me er nooit achter komen dat je misbruik maak van dat vertrouwen. Want dan deins ik er zeer zeker niet voor terug om je tot de grond toe af te branden...

Maar als ik alles op papier zou zetten wat ik van anderen weet dat niet naar buiten gebracht word dan kan ik een leuk dik boek vullen met genante details...

Toegevoegd op 01-06-2009 22:49:30
En zoals mijn opa altijd zei:
"Weet wat je zegt. Maar zeg nooit wat je weet!"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn wijze vader zegt altijd: Wees vertrouwd, maar vertrouw niemand.
Ik hou me erg aan het eerste deel. Het tweede deel van die uitspraak niet. Ik heb vaak een te groot vertrouwen in andere mensen. Helaas is dit vertrouwen toch regelmatig beschaamd.

Als ik mensen iets beloof, dat zal ik alles in mijn mogelijkheid doen om die belofte na te komen.
Be-*&#$*&$#-teren die mensen me echter, dan kan ik ook ontzettend onplezierig terug zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben van nature betrouwbaar, en dat weet mijn omgeving, liegen kan ik niet en oneerlijk zijn ook niet. Ik wil namelijk ook graag zo te boek staan, vooral voor mezelf. Zal iets met mijn afkomst te maken kunnen hebben? Staat als het minst corrupte land bekend :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat heeft altijd voor iedereen klaarstaan met betrouwbaarheid te maken?
ik stel m'n grenzen duidelijk en scherp, en sta zeker niet altijd voor iedereen klaar.
maar betrouwbaar en eerlijk ben ik wel, naar mijn vrienden toe.
die kunnen door dik en dun van mij op aan.
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi
Rieneke1
14 jaar geleden
dank je!
Betrouwbaar is my middle name.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In betrouwbaar zit het woord trouw. Dat geeft een verbintenis aan, bijvoorbeeld trouw naar een partner toe. In dat opzicht ben ik heel betrouwbaar.

Maar ik zal ongetwijfeld iemand wel eens hebben laten zitten. Ik ben heus niet altijd eerlijk en ook maar een mens. Ik zou mijzelf niet zomaar willen beoordelen, dat laat ik liever aan een ander over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een variant op Groucho Marx zou ik willen zeggen dat ik mezelf niet zou vertrouwen welk antwoord op deze vraag ik ook zou geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als ik jou iets beloof zal ik dat neer nooit breken.
ik sta voor veel mensen klaar maar ook voor heel veel niet.
ik geef altijd mijn ongezouten mening en dat is ook hoe iedereen mij kent. ik heb geen blad voor mijn mond, maar breng het wel leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bewaar elk geheim voor het leven, maar als je wilt dat ik even boodschappen doe, iets aan iemand doorgeef of je ergens aan wilt helpen herinneren ben ik zo onbetrouwbaar als de pest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben meestal wel betrouwbaar. Ik probeer de laatste tijd veel eerlijker te zijn in mijn mening en ik denk me altijd in hoe de ander zich zou voelen als ik dit of dat zou doen... Maar het kan zijn dat je vindt dat ik dit nu maar bij elkaar loop te vertellen, alleen om aardig over te komen. Het is hoe je mijn betrouwbaarheid in schat.. Maar ik zeg wel: Ik probeer het, ik doe mijn best. Niet ieder mens is perfect.