Misschien ben jij je er nu meer van bewust dat je niet mag ingaan op dat gesjans?

Aan de andere kant zou het ook zo kunnen werken dat je onbewust aantrekkelijker bent geworden nu je blijkbaar interessant genoeg bent gevonden door een vrouw. Oerinstinct?

Ik denk dat het eerste eerder het geval is :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk ook het eerste :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik ook xD +
Mogelijk omdat
a. je meer bedreven bent omdat je je eigen "oefenmateriaal" bij de hand hebt?
b. je voor andere vrouwen door je relatie minder riskant bent omdat zodat ze meer vrijblijvend met je om kunnen gaan?
Overigens de vraag of je constatering een persoonlijke en dus alleen voor jou of ook voor anderen geldt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor b. Dat denk ik ook.
Misschien omdat je nu met je vriendin meer in contact komt met haar vriendinnen en je daardoor beter leren kennen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een verschijnsel dat ik vaak heb gezien.

Ik hang het altijd op aan enerzijds het gegeven dat je, omdat je niet 'op zoek' bent, je ontspannener omgaat met vrouwen, en ontspannener overkomt, en anderzijds het effect van het feit dat vrouwen vrijblijvend met jou kunnen flirten, omdat er niets aan vast zit.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da's ook mijn idee. +
Een collega klaagt altijd dat mannen met haar (vrijgezel) minder flirten dan met haar andere collega (getrouwd).
Flirten heeft dan minder "risico" van vastigheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ga mee in deze redenering +
Omdat je je gelukkig voelt. Omdat je daardoor blij de wereld inkijkt. Dat trekt altijd mensen aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je met sjans bedoelt dat vrouwen met je flirten ed dan denk ik dat de meeste vrouwen het niet zo aandurven een beetje te flirten met vrije mannen (tenzij ze serieus op zoek zijn) omdat dat tot hele vervelende situaties kan leiden.

Een man die bezet is, is VEEL veiliger.

En (en dat is erg) soms zijn vrouwen ook echte krengen want ze vinden het soms heel erg leuk als een man, met vriendin, aandacht aan hen besteed ipv aan de vriendin, een soort medevrouw pesten zeg maar. En het kan dus redelijk veilig want veel meer dan leuk lachen kun jij niet met die vriendin aan je arm.
amigo
13 jaar geleden
leuke vraag
er is onderzoek naar gedaan waaruit bleek dat vrouwen mannen aantrekelijker vinden als ze in het gezelschap van andere vrouwen zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouwen ruiken het als je bezet bent. Ze vinden je dan veel interessanter. Je 'moet' ook niks, omdat je al een vriendin hebt, en bent daarom waarschijnlijk meer ontspannen in de omgang.