hoe kun je snel en gezond afvallen?

ik sport wel. maar ik zie echt geen verschil en word ook niet lichter ben nu 73 kilo en wil graag 68 kilo wegen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Snel en gezond afvallen is erg lastig. Je kunt beter langzamer afvallen, dat is gezonder, en er is een grotere kans dat het blijvend is.
Als je snel afvalt, kom je vaak ook heel snel weer aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okeej :) dankuwel!

Antwoorden (3)

je gewicht kan zeker in het begin niet omlaag lijken te gaan
vetweefsel worden vervangen door spierweefsels
daarom lijkt het niet alsof er nix gebeurd
vraag is ook hoe groot ben je ?
13 jaar geleden
Snel afvallen is sowieso niet gezond. Als je 1 kg in de week afvalt is het goed.
Laat frisdrank (met suiker), koekjes, cake'jes, snoep, alle soorten chips, alles uit de frituur, worst en volle kaas staan.
Eet dagelijks een flinke portie groente, paar aardappelen, niet al te vet vlees, meerdere belegde sneeën brood per dag, 2 stuks fruit en je zult wel gaan afvallen.

Ben je eenmaal wat van je lichaamsvet kwijt, dan zie je ook de spiervorming duidelijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezond afvallen bestaat niet en snel afvallen is niet gezond. Pas je leefpatroon aan, daar is op deze site al veel over geschreven en blijf bewegen.