Hoe schadelijk is alcohol en wiet samen?

Is het veel schadelijker dan 'gewoon' los alcohol drinken en wiet roken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeievraag ! Ben er erg benieuwd naar...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder geval dubbel zo schadelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ gdanonym: juist!

Het beste antwoord

Je kunt overvallen worden doordat het effect veel sterker is dan een optelsom van de effecten los van elkaar zou doen verwachten (zeker niet meer aan het verkeer deelnemen, ook niet op de fiets).
Hoe schadelijk de combi voor je lichaam is kan ik niet precies zeggen, maar meestal is dat ook meer dan een optelsom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Alcohol en wiet gaan bij de een makkelijk samen, een ander wordt van deze combinatie doodziek. Het ligt denk ik aan de persoon. Alcohol en wiet samen gaven mij wel een goed gevoel maar dan moet je niet doordrinken. Naar mijn ervaring was alles de dag erna weer uit je systeem. Het zou kunnen dat je lichaam meer werk heeft om alcohol dan de wiet uit het lichaam te halen.
n.b Ben nu al heel lang geen gebruiker meer , heb wel gehoord dat je op moet passen met de wiet vandaag omdat het een hoger gehalte aan thc bevat dan enkele decennia geleden. Blijf luisteren naar je lichaam als het voor jou slecht is, gewoon niet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles wat je bovenop 'gewoon' drinken doet is schadelijker dan als je het niet doet. Lijkt me zo klaar als een klontje.