Zal dit mijn slaapritme verstoren

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb afgelopen 4 nachten maar max 5 uur per nacht geslapen.

Nu moet ik morgen tot twaalf uur werken, ik dacht dan kan ik smiddags slapen om mijn slaap in te halen van een uur tot zes uur en dan savonds weer om elf uur en ik moet er zes uur smorgens dan uit.want voel me echt moe. Normaal heb ik minstens 8 uur nodig.

Kan dit kwaad of zal het mijn slaapritme verstoren waardoor ik me nog mee moe ga voelen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee, het zal je geen kwaad doen die paar uurtjes in de middag, ook al zal het heel moeilijk worden op te staan wanneer je wakker wordt. Maar... je slaapritme is eigenlijk al lang verstoord als jij gewend bent 8 uur per nacht te slapen en je hebt de afgelopen 4 nachten maar 5 uur per nacht gehad. Welterusten! :p

Ten eerste kan je geen slaap inhalen, je kan wel bijslapen. Maar ik zou gewoon morgen om een uur of 9 naar bed gaan omdat ik inderdaad denk dat je ritme dusdanig in de war gegooid wordt waardoor je morgenavond niet meer in slaap kunt komen. En dus overmorgen weer erg moe zult zijn. Als je toch morgenmiddag wilt slapen zou ik het bij één uurtje houden. En dus morgenavond vroeg naar bed. welterusten :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100