Wat kan je in een ochtend als je pas om kwart over 11 begint?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongelóófelijk interessante vraag....

Antwoorden (5)

net zoveel als dat je om kwart over 10 begint.
maar dan 1 uur eerder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik begin elke ochtend om 11 uur, maar sta om half 8 op. De tijd gebruik ik om het huishouden te doen, boodschappen en zo. Dan heb ik de avonden vrij om leuke dingen te doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan je tijd vast nuttig kunnen besteden aan bv alvast je eten voor te bereiden voor de avond... of je huis op te ruimen.. eventueel wassen te draaien.. je kan veel doen hoor voor die tijd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitslapen, zodoende je helemaal uitgerust bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks, want dan is de ochtend eigenlijk al om. Met wat geluk kun je plassen, wassen, aankleden, ontbijten en een kop koffie drinken.

Als je echter niet de strakke 'standaard' dagindeling wilt volgen )ochtend : 6/7 tot 12, middag : 12 tot 6, avond : 6 tot 11/12, nacht 11/12 tot 6/7 (waarbij je voor voldoende slaap meestal een uurtje van de ochtend en een uurtje van de avond pakt, dus 11 tot 7) deel je gwoon je eigen dag in blokjes van 5 of 6 uur. En daarin kun je een hoop gedaan krijgen als je je een beetje inspant.

Sta je altijd om 11 uur op, dan duurt je 'ochtend' dus eigenlijk tot een uur of 4, 5 's middags.