Wat zou jij willen veranderen in je leven?

wat wil je werkelijk veranderen in jouw leven, beroep, rust, eigenschappen, praktische dingen of iets aan jouw zelf.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik heb geen behoefte om iets te veranderen... veranderingen die nodig blijken, blijken vanzelf te gebeuren ...

Weg uit Belgie.

tot voor kort mijn verleden. nu eigenlijk niets... ik zie de toekomst positief in ;-)

Ik wil een gigantische onderneming uit de grond stappen maar het komt er maar niet van.

Helemaal niets. Ben tevreden.

Niets veranderen, het verandert vanzelf al en veel te veel veel te snel... Ik accepteer het zoals het is... En dat is goed zo...

Meer rust. Rust, rust en nog eens rust. Minder werken dus.

Minder alcohol drinken. Daar ben ik al mee bezig. Verder - verandering in mijn leven, dus niet zozeer mezelf veranderen. Dat zijn dus de omstandigheden, die heb je niet altijd in de hand. Het kan altijd beter maar daar ben ik te lui voor, dus meer energie kan ik wel gebriuken, En de zin en de moed om dingen op te pakken. Je kunt wel zeggen 'leuk, leuk' maar het is vaak een behoorlijke strijd.

Vroeger waren het wel 1001 dingen, nu niks. Het duurt vaak een tijdje om tot dat inzicht te komen...

Ik wil graag op mezelf wonen, maar ik heb geduld dan komt het vanzelf :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100