Wat zou jij willen veranderen in je leven?

wat wil je werkelijk veranderen in jouw leven, beroep, rust, eigenschappen, praktische dingen of iets aan jouw zelf.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

ik heb geen behoefte om iets te veranderen... veranderingen die nodig blijken, blijken vanzelf te gebeuren ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Weg uit Belgie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nice nice!
tot voor kort mijn verleden.
nu eigenlijk niets...
ik zie de toekomst positief in ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Watskeburt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel veel, ik ben af en toe wel jaloers op leeftijdsgenoten die een normale jeugd hebben gehad maar ik heb er nu eindelijk bij neergelegd en heb vertrouwen in wat de toekomst gaat brengen.
Ik wil een gigantische onderneming uit de grond stappen maar het komt er maar niet van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hulp nodig?
Helemaal niets. Ben tevreden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets veranderen, het verandert vanzelf al en veel te veel veel te snel...

Ik accepteer het zoals het is... En dat is goed zo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meer rust. Rust, rust en nog eens rust.
Minder werken dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minder alcohol drinken. Daar ben ik al mee bezig.
Verder - verandering in mijn leven, dus niet zozeer mezelf veranderen. Dat zijn dus de omstandigheden, die heb je niet altijd in de hand. Het kan altijd beter maar daar ben ik te lui voor, dus meer energie kan ik wel gebriuken, En de zin en de moed om dingen op te pakken.

Je kunt wel zeggen 'leuk, leuk' maar het is vaak een behoorlijke strijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger waren het wel 1001 dingen, nu niks.
Het duurt vaak een tijdje om tot dat inzicht te komen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil graag op mezelf wonen, maar ik heb geduld dan komt het vanzelf :)