Als persoon ben ik liefdevol, begripvol, zeer geduldig, ik kan goed luisteren, communiceren, invoelen, meedenken.

Verder kan ik goed koken en dichten, heb veel psychologisch inzicht en ik kan erg goed masseren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Ik heb het talent mezelf te zijn...

Is in feite niets om trots op te zijn, maar is wel zeldzaam hier en nu...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen, die in de put zitten, weer aan het lachen krijgen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig dat je dat vraagt, want daar probeer ik nu juist achter te komen. Door mijn ontslag en de manieren waarop ik de laatste tijd ben afgewezen na een sollicitatie-gesprek ben ik er wel enigszins onzeker over.
Wat ik echter wel weet is dat ik behoorlijk creatief ben. Bijkomend ben ik ook nog perfectionistisch, waardoor ik mijn eigen creaties vaak niet goed genoeg vind... Dat is iets waar ik dus overheen moet zien te komen.
Maar ik kan dus erg leuk tekenen, schilderen, fotograferen en trouwens ook organiseren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je niet faal angst? Wat ik zelf zie bij sollicitaties is dat zelfverzekerdheid altijd een must is. (bij ons dan) En waarom ik dit zeg: Er zijn heel veel soorten cursussen om hieraan te werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het niet. Het is zo dat ik juist op een sollicitatie-gesprek behoorlijk zelfverzekerd ben. Ik kom ook vaak terug met het idee dat ik het misschien wel geworden ben. Maar dan komen ze achteraf met een of ander lulverhaal waarom ik het toch niet geworden ben.
Ik weet echter ook wel dat er op diezelfde functie nog 80-150 kandidaten hebben gesolliciteerd en dat ze er toch maar eentje kunnen aannemen.
Maar in ieder geval bedankt voor je tip en meedenken/meeleven.
Ik ben een middenmoter in alles, kan schilderen maar niet opvallend, kan zingen maar niet opvallend, kan photoshoppen, kan fotograferen, kan managen, kan organiseren, kan communiceren, kan rekenen, kan programmeren, bedenk het maar en ik kan het wel. De enige manier waarop een van de aanleggen(?) opvallen is door hard hard werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'aanleggen' of 'aangelegenheden'? :-)
ik kan heel goed zorgen dat mensen zich op hun gemak voelen en ontspannen...
dit talent gebruik ik thuis, bij mijn werk in de gehandicaptenzorg en tijdens het masseren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ontzettend grappig, sociaal, sportief, slim, knap, ad rem, creatief en romantisch.

Ik kan wel zeggen dat als ik iets bescheidener was, ik helemaal perfect zou zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn we dan familie van elkaar? ...:) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig ben je zeker :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL +1
Ik heb erg veel geduld, en dan vooral met betrekking op kinderen. niet voor niets dat ik volgend jaar naar de PABO wil, komt erg mooi uit dus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn talenten zijn relativeren en out-of-the-box denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat geloof ik helemaal. +1
Dat ik nooit "nee" kan zeggen. Ben alleen niet blij met dit talent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan goed organiseren en neem snel de touwtjes in handen. Ook kan ik stemmingen van mensen goed inschatten en weet ik snel de relaties tussen mensen etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn talent is dat ik lief ben. Het heeft z'n voor- en nadelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Programmeren; lekker puzzelen en logisch nadenken.
En doorvragen de diepte in.
Moeilijk doen. Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Manipuleren.
Nee, ben er niet trots op...