Wie heeft er goede ideeën/tips om je toilet/wc warm te houden?

soms moet ik super nodig mijn blaas legen of kluivert uit de selectie halen (ruggegraat verlengen) maar door de kou in de ruimte - en daardoor de wcbril zelf - gaat het niet zo goed, dan wil ik het liefst zo snel mogelijk weg zijn :P

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.2K

Het beste antwoord

misschien is dit ook een idee;
een elektrische kachel in de wc hangen. Die dingen die je ook op je badkamer kunt hangen.
Daar maak je de ruimte warm mee.
De toiletbril blijft altijd wat koud aanvoelen. Dus dan zou je een toilet-bril kunnen kopen die veel stroom/warmte geleidt.
De goedkoopste versie is wc-papier van het 5-laags systeem, op de bril leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

de verwarming in de ruimte aan zetten?

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je geen verwarming hebt, zet er dan een toiletbril verwarmer op:

http://www.gimmii.nl/de-toiletbril-verwarmer.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een losse wc bril kopen. Zo eentje die je gemakkelijk kunt afnemen. Die neem je dan mee de keuken in, of ergens anders waar het warm is :) Of je koopt een speciaal kussen in de vorm van een wc bril :p

Toegevoegd na 2 minuten:
Of wachten tot iemand anders gaat, dan is de bril ook lekker warm natuurlijk :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet voordat je al die 'bezigheden' aanvangt, even dit apparaat op stand vier in het toilet .....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan ook verwarmde toiletbrillen (op Japanse toiletten bijna standaard).
Lijkt me heerlijk als je de WC-eens weer eens gaat voeren!

Toegevoegd na 31 minuten:
WC-eend bedoel ik natuurlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een zacht hoesje scheelt ook al. Zie bron.
En zie ook de antwoorden op deze vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/wc-bril-warm-houden.108919

Toegevoegd na 14 minuten:
Ook deze "Cosy Comfort" is te bestellen:
http://www.yogoimports.com/
Maar dan moet je die wel graag willen, want je betaalt wel 80,90 USD.....
Zouden ze echt niks bij Xenos of Blokker of Hema hebben?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je handig bent met breien (of haken)?
Lijkt me gezellig om je eigen w.c.brillenhoes te breien. Een echte breiexpert kan er een patroon met een aanmoedigende kreet in maken.
"Hup Kluivert!" lijkt me wel een goede ...
En natuurlijk brei je er een paar extra, zodat ze op tijd met de was mee kunnen.