mijn nagels zijn erg kort, ze groeien niet snel meer is er een manier dat ze sneller langer worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je kunt proberen ze te bemesten. De mest hoef je niet ver weg te zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel dom antw maar het helpt echt.........
niet naar omkijken, eens in de week ff bij vijlen en gewoon niet naar omkijken.
je zult zien dat ze harder worden en groeien.
ben je er steeds mee bezig, dan worden ze broos en groeien ze gewoon heel slecht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik al je problemen zo achter elkaar zet, dan denk ik dat je toch eens wat beter op je persoonlijke hygiëne moet gaan letten.
jc54
13 jaar geleden
Bij mij groeiden ze altijd snel als ik zwanger was ;) Ik ben een nagelbijter, en alleen als ik zwanger was, had ik mooie lange nagels.

Is het dan het probleem dat je ze afbijt, of dat ze afbreken? Want nagels groeien best snel hoor, kijk maar naar je teen nagels. Na een week zijn die al een stuk gegroeid.

Je kunt een soort nagellak gebruiken die je nagels harder maakt en daardoor dus minder snel laten afbreken. Dat kan al helpen. Je kunt dat kopen bij de apotheker.
Verder, gezond eten en genoeg vitaminen binnen doen!