nu afentoe beetje bruine afscheiding, een half jaar geleden wat weggehaald na uitstrijkje

ben jaren niet meer ongesteld, moet in januari weer voor controle maar ik ben nu toch wel wat angstig gezien de uitslag toen op de grens zat ik vind het echt eng

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja... wat is dan je vraag, wat dat kan zijn ofzo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je heb gelijk dat weet ik daarom moed verzameld en gebeld kan volgende week terecht bij de gynacoloog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed gedaan, die afspraak bij de gynaecoloog. Al met al ben je straks zo een paar weken verder maar dan heb je wel zekerheid. Ik heb goeie hoop voor je op een positieve afloop maar toch, sterkte de komende weken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed gedaan! Sterkte!

Het beste antwoord

Niet wachten!! Naar de dokter!! Die is de enige die je zekerheid hierover kan geven. Niet leuk zo met de feestdagen, maar zoiets is NOOIT leuk!! Niet uitstellen, hoe eerder hoe beter, meteen bellen om een afspraak te maken. Als het niets is, dan zit je je druk te maken om niets, en als het wel iets is, dan is het beter dat ze er snel bij zijn.
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar kan alleen een arts antwoord op geven, als het iets kun je er maar beter snel bij zijn, als het niets is ben je snel gerustgesteld.
Ik hoop dat je je voor niets zorgen maakt. Sterkte!