Wat als twee vriendinnen verliefd zijn op dezelfde man?

Als twee vriendinnen verliefd zijn op dezelfde man, is hij van verboden terrein?

Toegevoegd na 1 minuut:
*van = dan

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb zelf ooit in dezelfde situatie gezeten. Mijn beste vriendin en ik (toen rond de 14 jaar) waren allebei verliefd op dezelfde jongen. We hebben toen afgesproken dat wie hij kiest het wordt en de ander heeft dan helaas pech. Hij kreeg toen verkering met mijn beste vriendin en ik viste ernaast. Vond dat op dat moment heel erg, maar was er ook heel snel weer overheen. Zij heeft nog steeds met hem (inmiddels ruim 10 jaar verder), huis gekocht en gaan binnenkort trouwen. Achteraf ben ik maar wat blij dat ik niks met hem kreeg! Ik in de tussentijd allerlei vriendjes gehad en nu gesettled met mijn huidige vriend en zeer gelukkig. Mijn beste vriendin en ik zijn nog steeds beste vrienden. Het is dus niet tussen ons in komen te staan. Vanuit die ervaring adviseer ik je dus: laat hem kiezen en spreek met je beste vriendin af dat jullie beiden het accepteren wat de uitkomst is. En doe dat dan ook echt. Het kan natuurlijk zomaar zijn dat hij voor jou kiest. Maar het kan ook dat hij geen van jullie beiden leuk vind en dan is het allemaal voor niks geweest, zou jammer zijn als je dan je beste vriendin kwijt bent! Succes!

De man laten kiezen,de andere vriendin die niet gekozen is moet zich daarbij neerleggen.Niet leuk maar wel voor ieder het beste.

samen delen?

Meiden, wat een probleem... Hebben jullie zo'n goeie vriendschap en dan komt er concurrentie om een man. Is hij wel op de hoogte van jullie gevoelens voor hem? Als hij geen keuze kan maken, laat hem dan alletwee schieten. Niet jullie onderling tegen elkaar laten uitspelen. Als hij wel een keuze maakt, dan is dat zoals het is. Leuk voor de een, en jammer voor de ander. Maar zo is het leven nu eenmaal. Kiest hij niet omdat hij niet verliefd is of om welke reden dan ook, ook prima. Maar laat jullie vriendschap er niet onder lijden. Vriendschap is al zo bijzonder en je hebt elkaar nodig. Zet dat niet op het spel hoor!

Hebben vrouwen niet een soort gelijke akkoord als de heren, de gouden regel: Bro's before ho's http://www.youtube.com/watch?v=P57W9JOi7rY Toegevoegd na 3 minuten: En nu even serieus (al is bro's before ho's een zeer goede regel): Is je vriendschap waardevoller dan die vent? Het antwoord op die vraag is het antwoord dat je zoekt.

Het hoeft geen probleem te zijn. Wij hebben een tijdje met z'n 3een geleefd en was een heel mooie tijd. Natuurlijk zitten er haken en ogen aan een 3hoeksverhouding maar ook heel veel mooie momenten.

Ik denk dat jullie eerst samen uit moeten maken of jullie "even" verliefd zijn. Ik bedoel hiermee dat als één van beiden denkt dat dit haar partner voor de rest van haar leven is terwijl de tweede het minder serieus ziet, kan deze tweede mogelijk een genereuze stap opzij maken. Is het voor beiden niet zo serieus, zou je kunnen afwachten of hij iemand kiest en zo ja wie? Dat zou voor de ander dan te overleven moeten zijn. zijn jullie hier beiden heeeeel serieus over dan zijn bovenstaande opties een bedreiging voor jullie relatie onderling. En dan is er niet echt een elegantie oplossing, wat je dan ook kiest, het zal altijd pijn doen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100