na een zwangerschap is t vel gaan hangen hoe krijg je dit weg echt weg heb 2jaar dieet gehad omdat ik iets overgewicht heb en heb 2 jaar gesport

hoe krijg je t hangende vel \ hangbuik weg en hoe val je snel af dieet helpt niet ik loop elke dag ander half uur weekend meer ook fietsen doe ik meestal half uurtje per dag heb ook een baby dus beweging genoeg t helpt allemaal alleen niet heb ook dure piletjes gehad dat was niet wat ja geldverspilling iemand serieuze tips wat echt helpt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu 9 maand ben hallf jaar an t dieet en actief weer voor zwangerschap 2jaar bezig .

Het beste antwoord

Als het echt overtollig vel is, helpt alleen een operatie.

Wel kan ik je Slim Belly aanraden. Hiermee train je 3 keer per week met een speciale band om je buik 40 minuten op een cardio-apparaat. De band bevat luchtkamers, via slangetjes worden deze wisselend opgepompt. Doordat de doorbloeding plaatselijk gestimuleerd wordt, val je juist op je buik en taille af.
Zelf doe ik het nu bijna 2 maanden en mijn buik wordt echt platter, ben al vele centimeters kwijt en de huid wordt strakker!
De resultaten van de andere dames bij mijn sportschool zijn verbluffend goed! Veel (net) moeders, dames met een buikje en oudere dames met hangbuikje zijn zeer tevreden.
Striae gaat nooit meer weg en het wordt nooit als voorheen, maar het helpt echt!
Google eens op Slim Belly en kijk of je het bij jou in de buurt kan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik zou zeggen minimaal 2 jaar geleden.

dieten en sporten gaan niet echt samen ben ik van mening. Als je sport verband je calorieen, dus dat zou afdoende moeten zijn.

Als je dieet en je dieet streng dan gaat je lichaam zodra je wat meer eet, energie sparen, hierdoor ontstaat het jojo effect, je komt namelijk sneller aan dan dat het er afgegaan is, als je naast een dieet, dan wat minder streng misschien ook sport, dan bereik je hetzelfde effect namelijk:

Je lichaam denkt dat het een hele tijd energietekort heeft gehad en zodra het in staat is extra in te slaan zal je lichaam dat doen.

Wat betreft het vel, dat is uitgerekte huid, daar doe je weinig aan behalve operatief laten verwijderen.
sterredag
13 jaar geleden
Je buik wordt vast zo strak niet meer als voor de bevalling. Buikspieroefeningen willen nog wel eens helpen maar het is moeilijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou zwemmen is heel goed van beweging want je gebruikt dan alle spieren ook je buik spieren en normaal te eten zo 3 maals per dag en geen tussen doortjes en veel water drinken bij elke maaltijd 1 glas water leer ook te skaten dat is ook beter dan gewoon lopen dan verbrand je meer vet en je vellen gaan dan op ten duur in krimpen