Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat je bepaalde mensen enorm sympathiek vind en graag mag en anderen totaal niet?

Werkkring,fitnesscentrum

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
677

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat heeft dat met je werkkring te maken? Want je zult het daarbuiten ook wel hebben.
Wat mij betreft: het klikt meestal vooral met mensen die karaktereigenschappen hebben die ikzelf als positief beoordeel, of ik ze zelf nou heb of niet.
De mensen die me het snelst en effectiefst het bloed onder de nagels vandaan halen, zijn die mensen die eigenschappen hebben die ikzelf als negatief beoordeel EN die ik zelf ook heb. Zet mij niet tegenover een betweter of iemand die het hoogste en laatste woord wil hebben, want dat wordt al dan niet onderhuids oorlog. Gewoon omdat ik die eigenschappen in mezelf verfoei en ze bij een ander nog slechter kan hebben ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

omdat niet iedereen hetzelfde karakter heeft..
de een is spontaan en de ander kan meer teruggetrokken zijn..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is de wisselwerking tussen jou en die ander.
Logisch toch. Stel dat je iedereen hartstikke sympathiek zou vinden, dan zou je niet selectief zijn.

Het gaat om `de klik`.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding