De jeugd - lees beschrijving (?)

Waarom zegt en doet de jeugd de laatste tijd zo raar? Zoals bijvoorbeeld 'iloveyou, ik hou van je, je bent mijn schatje!' en knuffelen met je vriendinnen als je ze op school ziet enzo? Ik val zelf idd ook nog onder de categorie 'jeugd', maar ik vind het niet nodig en ook niet speciaal leuk ofzo. Waarom doen ze dit, wat bedoelen ze hier mee en wat is hun nut?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vind je daar precies raar aan dan?

Antwoorden (3)

Haha, ik snap het helemaal. Dat doet iedereen op onze school ook.
Het is gewoon een soort.. vriendelijk iets..
Als je erg op iemand gesteld bent wil je die persoon gewoon laten weten wat ze voor je betekenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor ik als oudere vind de jeugd niet raar, Het is gewoon een ontwikkeling wat bij deze tijd past. Het is ook al generaties zo dat ouderen altijd aanmerkingen had op de jeugd, in de jaren 50 nozems, in de jaren 60 hippies, in de jaren 70 punkers ect ect. Het hoort gewoon bij de generatie kloof, en nartuurlijk niet iedereen hoort er bij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedereen kopieert elkaar, past zich aan, juist dat is zo belangrijk als je in de puberteit zit. men wil graag bij de groep horen. Knap van je dat je- terwijl je zelf zegt ook in die fase te zijn- zo beschouwend kan zijn. Of heb je er volwassenen over horen bekritiseren? De zinnetjes " schatje...I luv u 4 ever " herken ik helemaal. en de week er op weer ruzie, haha! Denk ook aan de Amerikaanse soaps. " Duh!" en " Iew!!!" komt rechtstreeks uit Amerika gewaaid. Ook wordt er snel "ik hou van jou" gezegd. Ach, kwaad kan het niet, het klinkt in ieder geval vriendelijk. laat het maar een beetje over je heen komen en neem het met een korreltje zout.