Ik heb pijnlijke voorvoeten als of ik op knikkers loop. Ik heb geen vitaminen B gebrek dat is na gekeken. Heeft iemand anders dit ook?

Wat is er aan te doen. Ik ben 75 jaar. Of is het ouderdom!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien helpen steunzolen. U zou eens naar een podoloog kunnen gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zou kunnen dat je wat last hebt van artrose. Je voorvoet bestaat immers uit veel gewrichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het eerste waar ik aan denk is reuma, ik zou als ik u was een afspraak maken bij de huisarts en uw klachten uitleggen.