6e zintuig

wie van jullie heeft het 6e zintuig, en wat zijn de 1e 5 ook al weer. (zonder dat je het opzoekt)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Telepathie en intuïtie vallen onder het zesde zintuig. Ja, ik kan ze voor mezelf toevoegen aan de andere vijf: zicht, gehoor, reukzin, smaakzin en tastzin. Intuïtie overigens wel meer dan telepathie. Hedendaagse wetenschappers denken overigens dat we er minstens 10 en misschien zelfs 33 hebben. Hoeveel ze er tellen is afhankelijk van hun definitie, maar in alle gevallen zijn het er meer dan het klassieke rijtje.

Ruiken voelen horen .. pff nu wordt het moeilijk, proeven en ?? oja! Zien! 6e zintuig, bij mij wel, ik heb 9 v/d 10x gelijk, dus als ik iets zeg is het bijna altijd goed xD

6e = telepathie. Ik denk dat de meeste mensen dit wel eens ervaren. Toegevoegd op 27-05-2009 00:03:01 ik heb het heel sporadisch en niet onder controle. Het kan zowel bij bewustzijn als in de slaap voorkomen. Vaak alleen met mensen die "op dezelfde golflengte"zitten. Hersengolven?

Eerste vijf: zien, horen, ruiken, voelen, proeven. Zesde: telepathie, invoelen/aanvoelen. Natuurlijk wel eens ervaren, wie niet?

Nee, ik heb geen 6e zintuig. Maar soms dan vertel ik iets of sms ik iemand, naar iemand die dat ook aan mij wilde vertellen. De 5 zijn euhm: Proeven, ruiken, zien, horen, voelen :-)!

Het zesde zintuig is weten... intuïtie mag je het ook wel noemen, maar het onderscheidingsvermogen om te weten... Ik ga die andere 5 niet opnoemen, die zie je toch bij de andere antwoorden staan... Maar "weten" dat is het zesde zintuig...

Derde oog noemen ze dat....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100