Wat kan de pijn in mijn (onder)kaak zijn? Voelt alsof ik een klap heb gehad... Hoe kan dit?

Het voelt het of ik een klap heb gehad op het voorste deel van mijn (onder)kaak. Het doet pijn als ik mijn mond opendoe en als ik er aan kom. Net of er een blauwe plek zit/ of het gekneusd is. Wat kan dit zijn? Ik ben niet gevallen. En ik heb ook niet gevochten ofzo haha.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
2.2K

Antwoorden (1)

Dit kan van alles zijn.
Heb je een (recent) verstandskies laten trekken? Dan zouden er bacteriën kunnen zitten.

Een diepe doffe pijn in de linkerkant van de kaak kan het eerste symptoom zijn van een dreigend hartinfarct.

Ook kan je kaak overbelast zijn (TMJ-syndroom).

Ik kan verder googlen, en zo nog een aantal kwalen/ziektes opnoemen, maar daar help ik jou verder niet mee.

Het enige goede antwoord op jouw vraag: dit kan van alles zijn. Gebruik paracetamol tegen de pijn, en ga even langs de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Brrr beetje angst aanjagend antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat de rede voor die min?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt! Nou het zit niet links dus het zal wel meevallen. (: bedankt! Ik zal eens naar de dokter gaan.