Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

We lopen dagelijks in een uniform en conformeren ons aan wat er van ons verwacht wordt, wat is jou uitlaatklep?

Hoe draai je jezelf wellustig in de modder en help je jezelf om je maskertje daags daarna weer op te zetten en het allemaal weer aan te kunnen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
897

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Motorcross en bier

Toegevoegd op 26-05-2009 23:38:43
In het weekend dan he..;)

Doordeweeks blijf ik braaf en saai..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Tot voor kort was dat voetballen. Verstand op nul en volledig opgaan in het spelletje. Alle zorgen vergeten en gewoon gaan. Niet dat ik echt goed was, maar ik had er zo veel plezier in. Uiteindelijk moest ik wegens medische redenen stoppen, helaas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Motorrijden, maar vooral het spelen van de bas in een metalband (en met diezelfde band optreden)!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GoeieVraag.nl by far...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sport sport sport. Alleen maar sport, daar word ik echt rustig van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb helemaal geen uitlaatklep nodig want ik hou niets tegen in mijn dagelijkse leven...
het conformeren, zeg maar: sociaal normaal doen, geeft mij blijkbaar niet al te veel beperkingen... ik gedraag en voel me in mijn werk en in het sociale leven net zo vrij als in mijn vrije tijd en thuis...
ik ben gewoon ten alle tijden mezelf...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lucide dromen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding