Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ja ik zou niet weten waarom niet. Jullie zijn ten eerste allebei meerderjarig. Misschien dat jullie qua interesses nog niet helemaal op 1 lijn liggen, maar de tijd zal daar wel verandering in brengen.
Succes:D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Ja hoor. Zijn beide oud genoeg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor waarom niet
kennissen van ons zijn getrouwd en die hebben een leeftijdsverschil van 14 jaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan heel goed.

De eerste jaren zal lastig zijn, maar naarmate je ouder wordt, wordt het makkelijker (Nu zijn de verschillen in interesses wellicht vrij groot)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou werkelijk niet weten, waarom niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard kan dat. Alles kan, er zijn geen grenzen in de liefde.
Misschien is het meisje een beetje wijzer dan de jongen, en de jongen een beetje speelser dan het meisje.
Hoe het ook zij, als je verliefd ben dan maakt dat allemaal niets uit... Ga ervoor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk kan dat! Mijn moeder is 44 en mijn stiefvader 59 dus zo zie je het kan! Misschien is het aan het begin wat moeilijk. Maar je red het wel. Maar het "KAN" Je hoeft je er ook echt niet voor te schamen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is nog gewoon.
Kijk maar naar Patricia Paay.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rustig doen hoor. Kende een stel waarbij de vrouw 60 was en de man 30. Dat is nog eens een verschil! Bij 26 versus 20 lost het "probleem" zich met het klimmen der jaren gauw op.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
waarom zou het niet kunnen... het kan andersom ook..dus ik zie geen nadeel ervan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verliefd kan zeker , dat gebeurt je toch gewoon
Gewoon ervoor gaan.
In theorie (piepklein wolkje aan het firmament) kan het natuurlijk zijn dat jouw "biologische klok" je tot huisje-boompje-beestje"probeert te bewegen over een paar jaar en is hij daar nog niet aan toe, maar ook daar zegt leeftijd eigenlijk niks over, dus geniet ervan
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden
Als het wederzijds is, gewoon doen! Zo groot is het leeftijdsverschil heus niet. In ieder geval zou ik dat niet in de weg laten staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kennissen van mij hebben precies hetzelfde. Zij was 26 toen ze trouwde en hij 20. Inmiddels zijn ze al weer 19 jaar gelukkig getrouwd. Het kan dus absoluut!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het helemaal eens met de meeste antwoorden.... waarom zou het niet kunnen? Het leeftijdsverschil is helemaal niet groot. Lekker doen, geniet van elkaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding