Ja ik zou niet weten waarom niet. Jullie zijn ten eerste allebei meerderjarig. Misschien dat jullie qua interesses nog niet helemaal op 1 lijn liggen, maar de tijd zal daar wel verandering in brengen.
Succes:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Ja hoor. Zijn beide oud genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor waarom niet
kennissen van ons zijn getrouwd en die hebben een leeftijdsverschil van 14 jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan heel goed.

De eerste jaren zal lastig zijn, maar naarmate je ouder wordt, wordt het makkelijker (Nu zijn de verschillen in interesses wellicht vrij groot)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou werkelijk niet weten, waarom niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard kan dat. Alles kan, er zijn geen grenzen in de liefde.
Misschien is het meisje een beetje wijzer dan de jongen, en de jongen een beetje speelser dan het meisje.
Hoe het ook zij, als je verliefd ben dan maakt dat allemaal niets uit... Ga ervoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk kan dat! Mijn moeder is 44 en mijn stiefvader 59 dus zo zie je het kan! Misschien is het aan het begin wat moeilijk. Maar je red het wel. Maar het "KAN" Je hoeft je er ook echt niet voor te schamen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is nog gewoon.
Kijk maar naar Patricia Paay.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rustig doen hoor. Kende een stel waarbij de vrouw 60 was en de man 30. Dat is nog eens een verschil! Bij 26 versus 20 lost het "probleem" zich met het klimmen der jaren gauw op.
13 jaar geleden
waarom zou het niet kunnen... het kan andersom ook..dus ik zie geen nadeel ervan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verliefd kan zeker , dat gebeurt je toch gewoon
Gewoon ervoor gaan.
In theorie (piepklein wolkje aan het firmament) kan het natuurlijk zijn dat jouw "biologische klok" je tot huisje-boompje-beestje"probeert te bewegen over een paar jaar en is hij daar nog niet aan toe, maar ook daar zegt leeftijd eigenlijk niks over, dus geniet ervan
amigo
13 jaar geleden
Als het wederzijds is, gewoon doen! Zo groot is het leeftijdsverschil heus niet. In ieder geval zou ik dat niet in de weg laten staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kennissen van mij hebben precies hetzelfde. Zij was 26 toen ze trouwde en hij 20. Inmiddels zijn ze al weer 19 jaar gelukkig getrouwd. Het kan dus absoluut!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het helemaal eens met de meeste antwoorden.... waarom zou het niet kunnen? Het leeftijdsverschil is helemaal niet groot. Lekker doen, geniet van elkaar.