Ik heb een catheter in mijn blaas en dat is soms bijzonder pijnlijk. Hoe komt dat en wat doe ik eraan.

Zodra ik op de wc ga zitten krijg ik een enorme aandrang om te plassen, maar de blaas is leeg: pijn!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je urine wat troebel is en donker gekleurd, kan het zijn dat er een ontsteking in zit. Gebeurt erg vaak met een catheter. Neem wel even contact op met de huisarts!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

waarschijnlijk heb je een blaasontsteking...
daarvoor zou je eigenlijk een antibiotica moeten nemen..
om de pijn wat te verzachten ...veel drinken zodat je blaas constant gespoel word...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk Is de katheter niet goed ingebracht en moet dat opnieuw gebeuren. Ga morgen even terug naar de uroloog. Vooral als je het gevoel hebt dat je steeds moet plassen is dat waarschijnlijk het geval. Ik spreek uit eigen ervaring, heb 7 maande met dat ding gelopen.