Zijn er personen op GV die je persoonlijk als mens aantrekken en waarmee je een soort van bindingsgevoel hebt?

Ik persoonlijk voel dat er een aantal mensen zijn die me aantrekken op basis van hun gedachtegang en interesses, en met wie ik uren zou kunnen kletsen over diepzinnige en interessante onderwerpen. Hebben anderen dit ook?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Soms een enkel woord, een enkele opmerking, een plus 1 die je zomaar krijgt of een p.b. over van alles. Bij 4 a5 mensen heb ik het heel sterk, alleen al het zien van hun avatar, is soms genoeg om een heel warm gevoel te krijgen ,een verbinding, een emotie te voelen. Veelal weet ik al welke mensen er reargeren op een antwoord van mij. Je leert je af te stemmen op een ander door op een andere manier te antwoorden , een complimentje, een groet, een klein gebaar. Toen ik een week op vakantie was en terug kwam was er van sommige een welkom terug! Dat vergeet je niet meer. Ik voel ook een verbinding met sommige en die dat zijn ,die weten dat ook! Maar het is vaak meer dan een verbinding en een gevoel, het is vooral het weten dat er iets is dat verbindt. En dat iets is sterker dan woorden!!!

Heel veel... ,-) te veel om op te noemen... eigenlijk iedereen waar ik op antwoord... heel intiem is het elke keer weer... Maar dan echt heel intiem... :-))

Ha, die Marita; Nee, ik heb nog nooit meegemaakt dat ik op grond van virtuele schrijfsels tot een persoon aangetrokken wordt. Wel een bepaalde voorkeur voor iemands stijl van vragen of antwoord geven, maar dat is mij een te klein facet om de hele persoon op vast te prikken.

Ja dat heb ik zeker, maar wie achter de vraag en het antwoord zit, weet ik niet precies natuurlijk. Voorzichtigheid is geboden, vind ik. Vaak is een kleine reactie, ook bij berichten, al heel aardig en voelt dan wel heel goed.

Aangetrokken minder. Bepaalde vragen interesseren me. Sommige mensen kunnen ook erg goed redeneren. Afstoten heb ik meer bij sommige mensen. Maar goed, dat zal iedereen wel hebben denk ik. Overigens bekijk ik alle antwoorden objectief en oordeel ik op tekst, niet op individu.

Nee, want het is me opgevallen dat er willekeurig elkaars avator wordt gebruikt en er weer alleen voor sommigen de namen weer wijzigbaar zijn. Ik weet dus niet met wie ik te doen heb.

Er zijn wel een paar GV'ers, waarmee ik eens 'in real life' van gedachte zou willen wisselen. Mijn ervaring met het internet is alleen dat de werkelijkheid erg tegen kan vallen... Globaal gezien doen mensen zich anders voor dan ze in het dagelijks leven zijn. En daar bedoel ik niet dat ze dan per definitie op het internet lopen op te scheppen. Maar het gros van de internetgebruikers is en blijft anoniem. Hierdoor durven ze meestal meer, of reageren ze gemakkelijker, terwijl ze bijvoorbeeld erg verlegen zijn...

Ik heb bij sommige GVers een apart gevoel. De nijging om de persoon beter te leren kennen. Een soort aantrekkingskracht en behoefte om verder te zien wat de mogelijkheden zijn. Ik hoop dat het er ooit nog van komt, tenminste ik sta er open voor :)

ik persoonlijk voel me niet gauw tot iemand aangetrokken . het word wat makkelijker over bepaalde dingen te praten, als je merkt dat die ander de dingen begrijpt hoe jij het bedoelt. wat ik wel sterk heb is,als er geen foto als avater aanwezig is dat je een beeld van iemand gaat vormen.

Ik heb wel een aantal personen, waarvan ik denk dat we op 1 lijn zitten. Die hou je dus wat vaker in de gaten om te zien hoe ze reageren en dan merk je iedere keer weer dat ze hetzelfde denken als ik. Dat wil natuurlijk niet altijd zeggen dat dat goed is, maar vind het wel leuk. Heb verder geen kontakt met hun maar een soort binding voel ik wel.

ik ind de antwoorden van 2 personen altijd heel waardevol. van andere ook maar ben altijd blij als er van die persoon wat tussen staat. maar dan heb ik er ook 1 waar ik echt van walg hier .

Absoluut. Je gaat mensen toch wel herkennen als je ze een tijdje bezig hebt gezien hier op GV.nl. Jammer dat niemand tot nu toe gezegd heeft over wie ze het hebben...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100