hoeveel nederlanders hebben gemiddeld ruzie met de buren?

zijn hier cijfers over bekent dit na aanleiding ruzie met de buren programma

Weet jij het antwoord?

/2500

Als ik zo om me heen kijk is het wel een op een, iedere beur die ik ken heeft wel met iemand ruzie. maar geen idee hoe dat in de grote stad is, waar de mensen elkaar vaak niet eens kennen. Maar hou het maar op een miljoentje of 5.

bijna iedereen, al is het niet het huis direct naast je, dan wel iets verder, er zijn altijd mensen die je niet mag,

Ik heb op heel veel plaatsen in Nederland gewoond en ook in 2 andere landen. Niet dat ik zo'n uitgesproken vriendelijk mens ben, maar ik heb in mijn hele leven slechts één keer ruzie met een buurvrouw gehad. Er zijn dus ook mensen die vrijwel nooit met de buren overhoop liggen.

Als je wilt dan kun je overal een probleem van maken. Ruzie met je buren is eigenlijk het domste wat er is. Het spreekwoord zegt immers ,,beter een goeie buur dan een verre vriend. Alleen al voor de sociale controle,is het belangrijk om goeie buren te hebben. Als je op vakantie bent,houden ze toch een oogje in het zeil. Ik persoonlijk heb nog nooit geen probleem gehad met elke buur. Ik zeg iedereen gedag,maar kom lang niet bij iedereen over de vloer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100