Als je baard begint te groeien, hoelang duurt het voor hij volgroeid is?

Dan bedoel ik als je een echte baard kan laten staan.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je ongeveer 5-10 jaar baardgroei hebt, krijgen je baardharen een constitutie die zich leent om een baard te laten staan, dus zijn de haren stevig genoeg en is de inplant in dichtheid voldoende toegenomen. De flinke spreiding geeft al aan dat het erg afhankelijk is van oa. genetische factoren. Hierbij speelt ook het testosteron een belangrijke rol en de concentratie daarvan wordt voor een belangrijk deel bepaald door de mate van sexuele activiteit. Helaas gaan de haren OP het hoofd die gevoelig zijn voor testosteron dan verdwijnen. Zelf zeg ik maar, wat ik bovenop mijn hoofd verlies groeit er aan de onderkant (van mijn hoofd) er weer aan. Ik heb al eens geopperd of het niet mogelijk zou zijn de huidreep waar het haar op groeit , los te prepareren en dan vast te zetten.(Door een ethetisch chirurg) Je hebt dan stevig haar op je hoofd en hoef je je weinig te scheren. Hier ga ik maar patent op vragen, geloof ik. Toegevoegd na 3 minuten: De huidreep die losgeprepareerd is zou dan omgedraaid moeten worden zodat de baardharen OP je hoofd groeien en de huid met de schamele hoofdharen op en onder je kin belanden....

Een volgroeide baard (model Bin Laden o.i.d.) duurt toch minstens een jaar of tien.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100