Als ik naar men vader ga heb ik altijd een beetje een raar gevoel. Maar als ik er ben is het super! Waardoor komt dat rare gevoel?

Kan iemand me helpen om hier vanaf te komen?
Of hoe komt het eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Dat rare gevoel is waarschijnlijk een uiting van het feit dat je straks in een 'andere' situatie komt.

Daarmee bedoel ik dat je van je dagelijkse leven (met je moeder?), waarin alles 'normaal' gaat, je opeens in een ander soort leven (die van je vader) terecht komt. Wat ook prima en fijn is, maar het is wel je vader en dat maakt denk ik dat het gek voelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb ik ook altijd als naar de verjaardag van een famielielid van mijn stiefvader moet.

Het komt denk ik doordat je al in je hoofd hebt dat het niet leuk gaat worden.
Probeer te denken aan de vorige keren dat je daar was, dat het leuk was.
Ik denk dat het gevoel dat je het dan stom gaat vinden vanzelf weggaat.

Ik probeer hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt maar toch komt het gevoel altijd terug
UHmm

Je weet niet wat je te verwachten staat?:o