Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil heel graag gedachten kunnen lezen, maar hoe kan je dat doen, en kun je het leren ofzo?

ik heb laatst een programma gezien en daar konden kinderen gedachten lezen van anderen, ik wil dat ook heel graag kunnen maar hoe, weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

Nee die kinderen konden geen gedachten lezen. Kolder. Je kan ze hooguit zeer deels raden door observatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De grote vraag is natuurlijk.. Wat was dat dan voor een programma.

Tot nu toe zijn er geen steekhoudende bewijzen dat gedachtenlezen mogelijk is. Dat betekent meteen dat je her niet kan leren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou 't misschien kunnen ontwikkelen. Maar er moet dan zeker een 'gave' aanwezig zijn. En dan is het nog maar de vraag óf die gave's d'r wel zijn......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat kan je niet leren,omdat t gewoon weg niet bestaat.. als dat zou kunnen, durf ik niet meer te denken... dat word een ramp...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plusje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je weet niet zeker dat het niet bestaat =S
Je kan diegene wiens gedachten je wil lezen, vragen zijn/ haar gedachten op te schrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezichten lezen kan wel maar gedachten? je dat leren door heel goed op micro expressies te letten.

even googlen of youtube gebruiken en zoeken naar "micro expressies"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je werkelijk weten wat andere mensen denken en welke behoefte ligt daar voor jezelf onder. Er zijn mensen die aangeven helderwetend -denkend en -voelend te zijn en of dat nou zo leuk is,weet ik niet. Als iemand een talent heeft dan is iets te ontwikkelen met hele goede en verstandige hulp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me verschrikkelijk als je altijd weet wat een ander denkt. Ben maar blij dat het in de echte wereld niet bestaat. Begin maar eens met 'Torenhoog en Mijlenbreed' van Tonke Dragt te lezen. Dat gaat daar ook over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gedachten lezen lijkt me onmogelijk, maar je kan misschien wel iemand inschatten door naar de lichaamstaal te kijken.....oogcontact doet wonderen, en vooral de manier vandoen kan je er ook je conclusies uitrekken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sla een paar liter whisky achterover en je kunt alles (in je gedachten)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gedachten lezen kan niet, denken voor een ander wel!
geen aanrader overigens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding