Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Angst is de enige reden, zoals hier is het angst voor het onbekende... Maar naast de pijn is er nog wat wat angst veroorzaakt en dat is de enorme herrie... Dat is ook angstaanjagend... Ik ben niet bang voor angst... dus ook niet voor een tandarts...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Nee, ik ben gelukkig niet bang voor de tandarts.
Meestal is er ook niets aan de hand, en gaat het bezoek alleen gepaard met een controle.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij ben je gezegend met een goed gebit?
Nee, ik ben niet bang voor de tandarts, maar echt fijn vind ik het ook niet. Dit komt omdat ik een paar keer dat ik bij de tandarts ben geweest, pijn heb gehad. Deze pijn is me bijgebleven en wegen op tegen de keren dat ik ben gegaan en geen pijn gevoeld heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee...

En ook nooit geweest...

Ondanks dat het bij mij vroeger ieder half jaar goed raak was en dat er echt geen sprake van verdoving was. En op een bepaald moment bleef ik me gewoon afvragen hoe de tandarts nog gaatjes kon vinden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik ben niet bang voor de tandarts.
Gek genoeg ging ik vroeger liever naar de tandarts dan naar de kapper. Ik had toen nog van dat hele korte haar en als ze dat gingen knippen, dan viel alles achter mijn trui, gevolg: hele dag jeuk, nee, dan de tandarts, dat viel mee. Even liggen, even mond open, even de tip bepaalde hoekjes iets beter te poetsen en hop, je kunt er weer een half jaar tegenaan.

Toegevoegd op 25-05-2009 08:52:35
In bovenstaand verhaal heb ik even verdrongen dat mijn tandarts gestart is met een vulling-vervang proces... dat is iets minder leuk :(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verdoving vragen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden