Wat zouden je laatste woorden zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Was gezellig, Ciao. Ben niet zo dramatisch aangelegd.

laatste woorden. ik denk toch ik hou van jullie, en dan tegen mijn gezin natuurlijk .

"Nee, schat, iedereen rijdt hier links in Frankrijk!" OF: "Ik heb helemaal zelf mijn parachute opgevouwen!"

Ik hou van jou.

Go on without me! Aaaargh...

Wordt vervolgd...

houdoe

Why is it me, hanging here under a tree?

Oom Gino ik zei toch dat ik het volgende week zou terugbetalen?

Waarschijnlijk gewoon ''ik hou zielsveel van je'', maar deze zijn ook best wel leuk =D ''Geloof me het is echt fireproof'' ''Nice doggy..'' ''Dit zijn de eetbare bessen hoor !'' ''De kans dat dat gebeurt is één op de miljoen..'' ''Ik hou het vast, steek jij dan het lontje aan ?..'' Toegevoegd op 25-05-2009 10:38:04 Jeeeeeh...mijn eerste negatieve duimpje.... -_-

'Vrij van rechts !' Toegevoegd op 25-05-2009 07:07:04 Serieus: "Het was mij een genoegen..."

'Nee schat, hier zwemmen geen krokodillen...'

"I'll be back"

"ahhh shit, geen remmen!" of "respawn in 10, 9, 8, 7......" of "au"

Ha, die Patrick; "Wees er voor elkaar, hou van elkaar en maak wat van je leven."

Slaaplekker en tot morgen.

Game Over !

"Het is goed zo."

Omdat ik niet zeker ben van de volgende inademing, zou elk woord het laatste kunnen zijn, dus ook dit woord... wow wat is het bestaan spannend...

Ik hou van jullie !!

Neushoorns zijn planteneters, dus wij lopen hier echt geen gevaa...

Je kan nooit weten waner je dood gaat. Misschien wel in je slaap en zij je voordat je ging slapen tegen je vrouw: Morgen word het een leuke dag....

ik verwacht aaargh en ik hou van jullie maar dit zou cool zijn om te zeggen: remember remember, the fifth of november when the gunpowder treason are plot i know of no reason why gunpowder treasen ever should been forgot..... ik zal je komen ophalen het was me een eer nice to meet you of als iemand vraagt: gaat het??? zijn gangetje....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100