Hoe kun je iemand laten merken dat je hem/haar leuk vind op een grappige maar duidelijke manier?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Naast hem/haar te gaan staan en even met je elleboog een paar keer zachtjes porren en als diegene je aankijkt zeggen met een schalkse blik; " Hé, weet je dat ik je wel leuk vind"? Tien tegen één dat hij zegt met een verrassende lach; " Hé, ik jou ook". Duidelijker kan niet!
amc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Als jij mij uitvraagt beloof ik dat ik niet zal weigeren, een mooier aanbod kan ik je toch niet geven............. en eh dat afzakkertje krijg je dan van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
''hey.. kom jij hier vaker..? ..want ik kom nu.''
Heb er vrij veel gehoord.. en hoe nasty ie ook is, deze is me toch altijd bijgebleven ;) ahum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kusjes geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Mag ik je teloofnummer..? Ben de mijne vergeten.." ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg het met bloemen...
kaartje eraan, met tekst..."ik vind je leuk"!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hai, heb jij al een eigen stalker?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon, even licht aanraken en vriendelijk kijken.