wat is dat weer...?

ik ben dun en ik ging wat meer eten ...
Maar spijtig en genoeg is er niks veranderd,,alleen is mijn buik iets dikker geworden!

het is 60 cm geworden ! :(

ik wil weer mijn platte buik!
wat kan ik doen ?
en waarom is nauw alleen mijn buik dikker geworden ...?

help me aub

tips om weer mijn platte buik te krijgen...?

ps ik ben nu 48 kg
16 jaar
ik ben ongeveer 1.60 m

Toegevoegd na 1 minuut:
ps; ik ben 15 maar ik word binnen kort 16

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een goed figuur met goede proporties kweek je JUIST niet door meer of minder te gaan eten.
Spieren zorgen voor een lijf dat er mooi uitziet.

Als jij met je 1.60 m slechts 48 kilo weegt, dan moet je vooral niet gaan afvallen! Daarvan zal je lijf echt niet mooier gaan worden, integendeel.

Wat je moet gaan doen is lekker eten, ook een beetje gezond als het kan.
Maar: Ga sporten! Zoek iets dat je leuk vindt, en ga zo'n 3 a 4 keer per week sporten.
Daarvan gaan je spieren ervoor zorgen dat je lijf in een perfectie vorm komt, en dan krijg je een mooi lijf, zeker op jouw leeftijd.
Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje !

Andere antwoorden (2)

Buikvet wordt sneller afgebroken als je veel calcium binnenkrijgt.
Zorg dat je minimaal 1500 mg calcium per dag binnenkrijgt (uit voedsel of supplementen) -maar absoluut niet meer dan 2500 mg- en je zal je vetlaagje snel weer zien verdwijnen.
De opname van calcium wordt verbeterd door de inname van vitamine C en D.
Voor vitamine C geldt 1000 mg voor niet rokers en 3000 mg voor rokers, voor vitamine D 5 mcg per dag.

Aanrader: Calcium + Vitamine D tabletjes van AH merk; zeer voordelig geprijsd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewicht krijg je door te eten, maar gaat weg door bewegen. Als je je buik wilt helpen, kun je DAARNAAST (dus niet alleen maar) buikspieroefeningen doen.