pijn rondom navel

Ik heb lichte pijn (naar gevoel) rondom mijn navel. Het zit meer aan de linkerkant. Het is een vreemd gevoel. Soort spierpijngevoel. Wie weet wat dit kan zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (5)

de enige die het echt weet is je huisarts
bel die even en maak een afspraak.

Toegevoegd na 51 seconden:
dan heb je 100% zekerheid
wij kunnen alleen maar gissen wat het is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan een beginnen breukje zijn. Naar huisarts ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In je buik kan het van alles zijn, en meestal gaat het vanzelf weer over. Ik zou het even aankijken.
Als het nog een week of langer duurt, zou ik naar de dokter gaan. Dan is het geen spierpijntje of krampje. Maar als je je er ongerust over maakt, ga je eerder. Daar is die dokter voor, om je gerust te stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je stoelgang kan ook wat in de war zijn. Je darmen zijn daardoor aan het protesteren. Je hoeft echt niet met alles direct naar je huisarts te vliegen. Wanneer je een gevoel hebt dat er echt iets niet pluis is ga je naar de dokter. Eerst maar even een paracetamol. Als het echt niet over gaat of erger wordt naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien heb je een blaasontsteking, dat straalt uit naar de buik rond je navel...
ik kan t weten ik heb het ook...