Duindoorn olie word gemaakt uit de vrucht van de plant. Ik heb geen omschrijving kunnen vinden die specifiek op duindoorn van toepassing is, maar wel een beschrijving van twee methoden om zelf etherische olie te maken. Zie bron voor tekst en uitleg. Ik hoop dat je hier verder mee komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

duindoorn olie wordt gemaakt van het vruchtvlees én de pitten van de duindoornbes - in de link meer info over duindoornolie maar de exacte manier om het zelf te maken kan ik ook niet vinden